Assassin's Creed - verzamelthread

Trump speel jij heel de de game uit of enkel het nodige? Want ge doet toch niet lang over een game precies 😂
De main storys. maar wel helemaal tot het einde. (behalve AC2 , das de enige die ik halfweg heb op moeten geven vanwege de erbarmelijke controls. ik moest opeens met een bootje varen in venetië maar wist niet hoe ik moest achteruit varen. was klap op de vuurpijl. opt scherm zeiden ze, push button whatever, maar die aanwijzingen kwamen nie overeen met mijn xbox 360 controller op pc... alle knoppen geprobeerd, maar geen avance)

inderdaad, ik ga er stevig doorheen hé :) Ja de laatste weken ga ik ook niet veel meer op café.

De langste games waren uiteraard origins en odyssey, daar heb ik gemiddeld 2/3 weken over gedaan.

Maar de andere, non-rpg games van AC, gemiddeld een dikke week. best doenbaar hoor, als je niet alle side quests doet. Het verhaal volstaat voor mij.

(valhalla hou ik voor komende winter)

Maar tis inderdaad gek, tot 3 maand geleden, had ik nog geen enkele AC game gespeeld, nu reeds net over de helft denk ik.

Trump speel jij heel de de game uit of enkel het nodige? Want ge doet toch niet lang over een game precies 😂
Valt toch best mee? Op de RPG trilogie na zijn die games niet zo lang. En idd het is niet dat hij de platinums doet.

Het is eerder dat TRUMP al die games na mekaar aan het spelen is zonder echt veel pauze te nemen dat ik straffer vind. Ik heb wat meer variatie nodig, anders zou het te snel beginnen tegensteken.

Ik heb bvb. Mirage gespeeld en dat is voor mij ook weer genoeg voor dit jaar. Mss volgend jaar of binnen 2 jaar Shadows dan.

Ik neem eigenlijk Géén pauze. Ik start meteen een nieuwe op.
Ok de rode draad is er ergens wel, maar momenteel is geen enkele game hetzelfde hoor.

Een syndicate bv is met niets te vergelijken als revelations of odyssey. En maar goed ook.

Ik vind Mirage echt wel moeilijk. Ik ga snel dood en 2 of 3 keer je dodge niet goed timen en tis game over. En staat nogtans op easy! Gelukkig maakt de prachtige wereld veel goed.

Terug
Bovenaan