Apple Watch Series 9 41mm Midnight Aluminium Sportband S/M + Geweven sportbandje - Saliegroen

Einddatum + uur van de verkoop
31/12/2025 23:59

MJ!

Member
iTrader: 100% (7/7)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Rumst
Ik verkoop mijn Apple Watch Series 9 41mm. Het standaard bandje waarmee hij gekocht werd is er bij, de Midnight Aluminium Sportband S/M alsook eentje dat ik gekocht heb. het geweven sportbandje - Saliegroen.

Reden voor verkoop: Ik draag het gewoon niet... Ligt hier al anderhalf jaar in de kast.

Mag weg voor 220 Euro. Het toestel is in perfecte staat en kost refurbished nog steeds > 220 Euro. Hier komt er ook nog een extra Apple bandje van 49 Euro bij.

Zeker! Niet opgeladen momenteel, als je wil kan ik uiteraard ook opladen en het scherm in werking tonen :)

IMG_7919.jpeg

Genoteerd! Is effectief nieuwstaat.

Voor alle geïnteresseerden: Als de afstand het toelaat wil ik gerust langskomen om de verkoop te finaliseren. Dan kan de staat ter plekke beoordeeld worden en ben ik gerust dat alles in goede staat aankomt. :) Maar enkel als de afstand het dus toelaat uiteraard.

Genoteerd! Is effectief nieuwstaat.

Voor alle geïnteresseerden: Als de afstand het toelaat wil ik gerust langskomen om de verkoop te finaliseren. Dan kan de staat ter plekke beoordeeld worden en ben ik gerust dat alles in goede staat aankomt. :) Maar enkel als de afstand het dus toelaat uiteraard.
Wanneer zou je afsluiten?

Terug
Bovenaan