Otani
Member
Blankenberge
iTrader:
100% (18/18)
- Algemene informatie/specificaties
- Apple Watch Series 8
RVS
45mm
GPS + Cellular
Zilver
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Ja
- Verzending/afhaal
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Blankenberge
Ik verkoop mijn vorige Apple Watch wegens aankoop Series 10. Het toestel is in heel goeie staat, geen schade. Batterijconditie kan ik niet meer zien omdat die is gewiped bij het koppelen van de nieuwe maar ik deed er nog anderhalve dag mee in normale omstandigheden (dus zonder bv een uur te sporten met een workout). Als het niet al te ver is wil ik ze ook gerust komen brengen.
Omdat ik geen plaats weet om foto's te posten link ik hier het zoekertje van 2dehands.be. Prijs overeen te komen dus let niet op de vraagprijs, maar ik ben écht geen fan van 2dehands meer ... Veel miserie en rare berichten. Ik zal het sowieso niet als medium gebruiken om te verkopen. Vraag maar raak!
www.2dehands.be
Omdat ik geen plaats weet om foto's te posten link ik hier het zoekertje van 2dehands.be. Prijs overeen te komen dus let niet op de vraagprijs, maar ik ben écht geen fan van 2dehands meer ... Veel miserie en rare berichten. Ik zal het sowieso niet als medium gebruiken om te verkopen. Vraag maar raak!
② Apple Watch 8 Zilver roestvrij staal 45mm — Smartwatches — 2dehands
In een wereld waar veel mensen een Apple Watch hebben spring je eruit met dit chroom-look model. Ik verkoop mijn Apple Watch Series 8 Silver Stainless