Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wist ik niet!
Extra verlofdagen is hier per 5 jaar. Na 5 jaar is het 1 dag/jaar, na 10 jaar 3 dagen/jaar, 15 jaar is 5 dagen/jaar en 20 jaar is 7 dagen/jaar.
Bij ons de arbeiders 1 dag per 4 gewerkte jaren, de bedienden 1 dag per 1 gewerkte jaren.
Hier is de bonus na 25 jaar uw brutoloon 1 keer netto uitbetaald.
Bij ons kunnen die (deels) overgenomen worden.Zijn anciënniteitsdagen iets waarover je kunt onderhandelen bij een verandering van werkgever? Of is dat iets dat je effectief moet verdienen.
Ik krijg volgend jaar na 15 jaar dienst een netto bonus van 250€ (merk ik nu op). Waauuw! Nu word ik rijk.Bij ons is het tijdens mijn loopbaan al een paar keer gewijzigd.
Toen ik begon was het een horloge (degelijk merk, maar smaken verschillen natuurlijk).
Dan is het een tijd een "medaille" geweest.![]()
Je kan over ongeveer alles onderhandelen.Zijn anciënniteitsdagen iets waarover je kunt onderhandelen bij een verandering van werkgever? Of is dat iets dat je effectief moet verdienen.
Ok bedankt, ik ging er van uit dat het bij grotere bedrijven in de CAO ging staan en daarom gelijk voor iedereen.Je kan over ongeveer alles onderhandelen.
Dat klopt, maar ook wat in een CAO staat, kan je nog extra vragen. Niet dat je dat in veel bedrijven zal krijgen, zeker niet bij goed gestructureerde bedrijven gaan ze zo'n dingen niet vlug extra geven.Ok bedankt, ik ging er van uit dat het bij grotere bedrijven in de CAO ging staan en daarom gelijk voor iedereen.
Dat klopt, maar ook wat in een CAO staat, kan je nog extra vragen. Niet dat je dat in veel bedrijven zal krijgen, zeker niet bij goed gestructureerde bedrijven gaan ze zo'n dingen niet vlug extra geven.