Prime Amazon Prime

Ik vond dat best goed ja. Is ook mooi afgerond, een tweede seizoen kan altijd maar is helemaal niet nodig.
 
2,99 euro?
Bij mij is de prijs al sinds 3 maand verhoogd naar 4,99 euro.
BE-account.
Ik betaal toch ook maar 2.99/maand zulle. (account op .be website)
Alez tis te zeggen ik betaal jaarlijks maar de prijs per maand staat er ook zichtbaar bij.

Ik betaal jaarlijks 25 euro, dus dat is zelfs maar 2.08/maand.

Screenshot-3.jpg


Screenshot-4.jpg
 
2,99 euro?
Bij mij is de prijs al sinds 3 maand verhoogd naar 4,99 euro.
BE-account.

Dat is als je een Prime account had van ander land, die zijn gestegen.
Ik had eentje via NL. Ik heb toen BE account genomen. Gewoon via de website de omzetting doen, werkte niet om terug naar 2,99 te gaan.
Ik heb echt mijn NL moeten annuleren en dan een nieuwe BE moeten doen. Ook al beweerde de site dat je zorgeloos kon omzetten.
 
Dat is als je een Prime account had van ander land, die zijn gestegen.
Ik had eentje via NL. Ik heb toen BE account genomen. Gewoon via de website de omzetting doen, werkte niet om terug naar 2,99 te gaan.
Ik heb echt mijn NL moeten annuleren en dan een nieuwe BE moeten doen. Ook al beweerde de site dat je zorgeloos kon omzetten.
Aha ik zat nochtans eerst ook op de .NL 5 jaar terug.
En ook die auto overzet gedaan toen het nieuws kwam van het be portaal.
Maar ik heb ondertussen wel al mijn abbo eens een paar maand stopgezet vorig jaar.
Dus misschien dat dat dan ook als new account is getriggerd bij de heractivatie.
 
Dat is als je een Prime account had van ander land, die zijn gestegen.
Ik had eentje via NL. Ik heb toen BE account genomen. Gewoon via de website de omzetting doen, werkte niet om terug naar 2,99 te gaan.
Ik heb echt mijn NL moeten annuleren en dan een nieuwe BE moeten doen. Ook al beweerde de site dat je zorgeloos kon omzetten.
Ik heb blijkbaar een NL-account :unsure:
Zal die dan maar opzeggen en een BE-abonnement nemen.
 
Picard...

Seizoen 1 komt traag op gang maar is ok.
Seizoen 2 is beter
Seizoen 3... begint super.

Spijtig genoeg zouden er maar 3 seizoenen zijn en komen.
 
Picard...

Seizoen 1 komt traag op gang maar is ok.
Seizoen 2 is beter
Seizoen 3... begint super.

Spijtig genoeg zouden er maar 3 seizoenen zijn en komen.
Ik ben daar ook eens naar beginnen kijken maar die eerste 2 afleveringen waren zoooooo traag dat ik het niet verder gezet heb.
 
Ik ben daar ook eens naar beginnen kijken maar die eerste 2 afleveringen waren zoooooo traag dat ik het niet verder gezet heb.

Ja, was bij mij de eerste keer ook het geval een paar jaar geleden. Maar eindelijk nog een kans gegeven voor een paar extra episodes en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.
 
Ja, was bij mij de eerste keer ook het geval een paar jaar geleden. Maar eindelijk nog een kans gegeven voor een paar extra episodes en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.
Heeft de serie een einde? Of is't gewoon gestopt na seizoen 3?
Na Band of Brothers en nog 2 andere series wil ik me hier anders nog wel eens terug aan zetten.
 
Terug
Bovenaan