Altijd is Courtoistje ziek ...

Hoeveel punten scoort Courtois?

• Totaal aantal stemmers
    50
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben bij de bond die zevendeknoopsgat-coach wel al een verlenging gegeven natuurlijk...
Als hij natuurlijk niet door de poules geraakt zou het wel eens kunnen dat hij vliegt.
Zou den muur niet bereid zijn om de afkoopclausule van Tedesco te leggen om hem weg te krijgen als dat het geval is ;p.

Portugal heeft in 2016 drie keer gelijk gespeeld in de poulefase, is doorgestoten als één van de beste derdes en is nadien Europees kampioen geworden na goal van Eder in de finale tegen Frankrijk.

Eén punt.
+ vijf: + één: https://www.hln.be/voetbal/de-vakan...jaardagsfeestje-van-koningin-mishel~ab6d5ba2/

= zeven punten tussenscore.

De tweede speeldag van de groepsfase is pas begonnen en al zes man uitgeschakeld in de poll!!!

tot en met 16 augustus 2024.
Ik beken dat ik mijn eigen thread volledig uit het oog ben verloren, maar heeft die Courtois nu echt twee maanden gewacht tot het verstrijken van de threaddatum om dan opeens zonder aanleiding uit te pakken met puntensalvo's richting Tedesco???

Wat een ONMENS! Dit vergeef ik die spelbederver nooit.

Ik beken dat ik mijn eigen thread volledig uit het oog ben verloren, maar heeft die Courtois nu echt twee maanden gewacht tot het verstrijken van de threaddatum om dan opeens zonder aanleiding uit te pakken met puntensalvo's richting Tedesco???

Wat een ONMENS! Dit vergeef ik die spelbederver nooit.
Iemand heeft hem gewoon deze thread laten zien.

Daarna heeft hij gezegd ik zal den Gavin een goei peer stoven.

Et voila, vandaag is het stoven begonnen :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan