Silence
Well-known member
Jansen en JanssenOf verkleed als Kapitein Haddock. Mishel kan dan Bianca Castafiore zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jansen en JanssenOf verkleed als Kapitein Haddock. Mishel kan dan Bianca Castafiore zijn.
En de frigobox niet vergeten.Of verkleed als Kapitein Haddock. Mishel kan dan Bianca Castafiore zijn.
sorry die heb ik al aangeslagen. De BVO'tjes moeten koel blijven.En de frigobox niet vergeten.
Bedoel je zijn ego?Keepers de grootste wacko's in het (prof)voetbal en Courtois is de allerbeste die we ooit gehad hebben dusja.
Off-topic maar wat krijg ik het toch van die rioolkranten die over elkaar vallen om die arrogante kwal zijn walgelijk buitenproportioneel ego nog wat meer op te blazen zeg. Hij speelt niet meer voor de Rode Duivels en is niet eens in Spanje aan het spelen op dit moment, wat voor meerwaarde heeft dat nu om daar 'nieuwsberichten' over te plaatsen. Jezus.
Karl kon zich ook niet inhouden enkele dagen geleden. Ik ben al vergeten welke ploegen er speelden, maar daar kwam dan iets uit van: 'we gingen het er niet meer over hebben, maar zet Courtois daar in de goal en die pakt die bal denk ik wel?' Laat het gewoon gaan. Stop met die lul aandacht te geven.
Nu goed, ik maak mij natuurlijk geen illusies. De eerstvolgende wedstrijd die Real Madrid met 6-0 wint waarbij Courtois 1 vangbal heeft moeten verwerken zullen de kranten weer koppen 'de muur van Madrid doet het weer: Madrid pakt punten dankzij ijzersterke Courtois'.
Niet dat ik weet, maar het zou best kunnen. Hij zou niet aan zijn proefstuk toe zijn.Heeft die uw lief ooit afgepakt ofzo?
Ze hebben bij de bond die zevendeknoopsgat-coach wel al een verlenging gegeven natuurlijk...Heeft die uw lief ooit afgepakt ofzo?
Die zal vlug genoeg terug voor de Duivels spelen. Binnen de Bond zijn ze absoluut niet tevreden over Tedesco zijn afhandeling van de zaak en er rust toch wat druk op. Dus of geeft hij zelf toe of komt dat in orde wanneer die zevendeknoopsgat-coach verdwijnt.
Ze hebben bij de bond die zevendeknoopsgat-coach wel al een verlenging gegeven natuurlijk...
Als hij natuurlijk niet door de poules geraakt zou het wel eens kunnen dat hij vliegt.
Ja zeg, als we niet minstens 2e eindigen in deze poule is het verdorie te hopen dat hij buiten vliegt.
Met een 3e plaats kan je trouwens nog altijd door de poules geraken, dus veel zegt dat niet.
Wil je zelf wel door de poules geraken als je 3e eindigt in de zwakste poule?
Keep on dreaming, dat hebben wij nooit gekund en kunnen wij niet.Goh, ik hoop dan stiekem dat we dan tegen toplanden totaal van tactiek veranderen: 100% countervoetbal.
En dan op z'n Nederlands (onder Van Gaal) het heel ver schoppen op basis van 2-3 goede spelers in voor de rest een matige selectie.