Alternatief voor de Cake app (inkomsten/uitgaven tracker)

VoorDeur

Member
Ik maak al sinds hun beta gebruik van de Cake app om mijn inkomsten en uitgaven op te volgen. Nu kreeg ik vandaag een mail met het bericht dat de app eind deze maand zal verdwijnen.

Iemand die een goed alternatief kent? Liefst met bank integratie (KBC) zodat ik het zelf allemaal niet moet ingeven.

Ik gebruik al enkele jaren de gratis versie van Spendee en ben daar wel tevreden van. Wel geen bankintegratie denk ik, mogelijk wel bij de betalende versie.
Net Spendee gedownload als alternatief op Cake en zie dat je wel KBC kan linken. Maar Bank integratie is enkel voor betalende gebruikers.
Biedt KBC eigenlijk via hun eigen app geen mogelijkheid tot budget opvolging? Ze hebben wel zaken als Goal Alert, maar een maandelijks overzicht van je uitgaves hebben ze niet?

YNAB maar helaas belachelijk duur geworden en nog geen Belgische integratie.

Hieronder een referral met gratis maand.

Gebruik ik ook. Maar idd zeer duur nu. Met btw bij komt ge aan 100 eur/jaar ofzo.

Iets dat ik mijn vrienden aanraad die net beginnen met budgetteren is https://financier.io/
Da's gratis voor gebruik op 1 device. Wilt ge syncen kost het u 12eur/jaar.
Ongeveer zelfde werking als YNAB

En ik hoop dat ik mijn eigen budget applicatie ooit eens af krijg 😂
Ik kan allesinds al inloggen en een YNAB export file deels importeren. 😜

Ik zie de meerwaarde van die apps niet in. Bij mij is het gewoon in excel een maandelijks overzicht van mijn assets (zichtrekening, spaarrekening, stocks, bonds, funds, groepsverzekering, forex, ...) met de end of month waarden voor elke maand.
Qua budget gewoon mijn netto inkomsten vanboven aan en daar trek ik dan mijn grootste uitgaven van af (nutskosten, water, bijdrage syndicus, aflossing bank, credit card kosten, ...).

Terug
Bovenaan