Alternatief voor de app itsme gevraagd

contextbinder

Well-known member
Eenvoudige vraag: wat zijn de alternatieven voor de itsme app, niemand slaagt erin deze op mijn gsm, tablet of pc te plaatsen, helpdesk is waardeloos, it firma op het werk is ook radeloos, ….

de uitgever van de app mag men van mij vierendelen want die interface is het absolute dieptepunt van de mensheid

tevens ook een suggestie voor de ontwikkelaars om de naam te wijzigen: itswaardeloos , itssucks, itsfrustrating, …
 
Welke gsm, men ouders hadden eerst ook moeilijkheden maar is uiteindelijk opgelost geraakt.
 
Niet aangepast taalgebruik
Welke gsm, men ouders hadden eerst ook moeilijkheden maar is uiteindelijk opgelost geraakt.
Samsung galaxy s4, iPhone 8 en iPhone 12

zowel installatie als de verificatie via de site via pc (hp probook - 2 verschillende en vaste pc van 6 maand oud) lopen steeds vast, telkens de melding dat er iets mis gaat.

ikzelf, mijn collega en vriendin slagen er niet in de fu**** app te installeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een S4? Hoe oud is dat? Ik heb een s20 en die is al anderhalf jaar oud.

Heb je de minimum specs voor de itsme app al gechecked en voldoet die daar wal aan?
Welk besturingssysteem heb je op je Samsung? Itsme heeft 5.0 of hoger nodig voor android.
idd op leeftijd maar Android 5.1, voor die Samsung ben ik nog begripvol maar op beide iPhones en ook nog een iPad werkt het ook niet. Aangezien er 20 bankapps probleemloos werken twijfel ik dus aan itsme zelf, aan de dagrate van de it dienst heeft dit letterlijk al een paar 100 euro gekost.

toch een dingetje dus
 
Ist voor die covid safe app dat je itsme nodig hebt?
Zoja, vraag dan gewoon CSAM sleutels aan. Moet je 1x voor registreren op de site met ne kaartlezer en vervolgens krijgt ge zo een sleutel (code) toegestuurd via mail als je u wilt aanmelden op de covid app. Was bij mij op 5min gefixt
 
Nu niet om het topic in een andere richting te duwen, maar welke foutmelding krijg je exact?

Zelf nooit issues mee gehad en in mijn vrouw haar school is het zelfs een MFA-optie op Smartschool. Moet toch betrouwbaar genoeg zijn ...
 
Ist voor die covid safe app dat je itsme nodig hebt?
Zoja, vraag dan gewoon CSAM sleutels aan. Moet je 1x voor registreren op de site met ne kaartlezer en vervolgens krijgt ge zo een sleutel (code) toegestuurd via mail als je u wilt aanmelden op de covid app. Was bij mij op 5min gefixt
dank voor de tip: echter ook daar een foutmelding, aanmelden met eid werkt prima op o.a. tax on web, mijn gezondheid ....

Als deze fout blijft voorkomen of als u vragen hebt, raadpleeg de hulppagina's.

Vindt u geen antwoord op uw vraag, keer dan terug en neem contact op met de Service Desk.

Foutcode: SMA_ERR_1000

Tijd: 01/11/2021 14:43

Incident nummer: 63fcf06f-63a8-43bf-a247-6174c3d09ad0

Ga naar de homepagina
 
Nu niet om het topic in een andere richting te duwen, maar welke foutmelding krijg je exact?

Zelf nooit issues mee gehad en in mijn vrouw haar school is het zelfs een MFA-optie op Smartschool. Moet toch betrouwbaar genoeg zijn ...

Ik log in met eid en vervolgens moet je klikken om een code naar gsm te verzenden, vervolgens steeds onderstaande foutmelding

Oeps!​

Er ging iets mis, je itsme®-account kon niet worden geactiveerd

Probeer het opnieuw of neem contact op met onze helpdesk. We proberen je zo snel mogelijk te helpen.
 
Mijn ervaring en van wat ik van andere mensen hoor is dat itsme voor de grote meerderheid perfect werkt, maar dat het voor enkelen helemaal niet werkt en dat de helpdesk inderdaad niets doet.
Ik kan me inbeelden dat dat enorm frustrerend is, ben heel blij dat ik dat niet voorheb.

It's a long shot maar zijn je iOS-toestellen ooit gejailbreakt geweest? Ik heb nog apps gehad die zelfs na een volledige herinstallatie van het toestel niet wouden werken omdat ze zogezegd een jailbreak detecteerden.
 
Mijn ervaring en van wat ik van andere mensen hoor is dat itsme voor de grote meerderheid perfect werkt, maar dat het voor enkelen helemaal niet werkt en dat de helpdesk inderdaad niets doet.
Ik kan me inbeelden dat dat enorm frustrerend is, ben heel blij dat ik dat niet voorheb.

It's a long shot maar zijn je iOS-toestellen ooit gejailbreakt geweest? Ik heb nog apps gehad die zelfs na een volledige herinstallatie van het toestel niet wouden werken omdat ze zogezegd een jailbreak detecteerden.

standaard iphone, het is idd best frustrerend want nu wordt je eigenlijk verplicht door de overheid om met een papiertje rond te lopen, op een dag komt het moment dat dat papiertje niet werkt of vergeten bent - tis dan te hopen dat ze daar ne laptop met kaartlezer hebben.

Heb dat certificaat ook in mijn e-mail, met wat geluk kan men dat ook inlezen en is het probleem ook opgelost.
 
Of je vergeet die hele itsme crap en je vraagt de papieren versie aan op 078.78.78.50 waar je je rijksregisternr doorgeeft en een paar dagen later ligt het document in de bus.
 
Crome en explorer en diegene van Apple, geen van de drie succesvol. Papieren versie heb ik uiteraard wel, mss mag ik het in de toekomst wel faxen als ze het vragen :ROFLMAO:
 
Ik gebruik ook geen Itsme. wou ook niet marcheren op mijn toestel.

Uiteindelijk een reguliere two-factor app (Authy, google authenticator,... ) gebruikt. werkt perfect.
 
Itsme niet nodig. Gewoon csam op pc instellen en je kan inloggen met je sleutel. Heb dat zo voor mijn vader gedaan er er is geen itsme aan te pas gekomen.
 
Terug
Bovenaan