VTM Alloo Live

Zo onnozel echt. Heb 10 minuten gekeken... maar het is echt archieslecht, en zo biased... Tegen studenten praat hij 30 seconden, en bij cafebazen zit hij 15 minuten te babbelen. Waarom ga je dan naar een studentenbuurt op een studentenavond, en t'is meer ouwelullenpraat dan wat anders. Luk Alloo is toch echt niet meer van deze tijd hoor. Het is één en al chaos, vol oninteressante gesprekken en altijd maar gekak op relschoppers en het krapuul. Sebiet is het hand strak de lucht in en law & order dat ze gaan zingen. Onnozel gedoe.

Die cafebazin eerst een oninteressant gesprek, effe eens 30 seconden praten met die andere studenten die maar al te graag een keer op tv willen komen in de wachtrij, luk alloo die dat wellicht ziet en ze eventjes hun moment supreme of aandacht, goodbye en dan weer terug naar de cafebazin om een bye te zeggen, en dan weer 3 minuten dan weer te blijven plakken. Die voelt zich daar niet op zijn gemak, want hij praat alleen maar tegen dezelfden.

Ja, zijn in het begin van de zomer hier prospectie komen doen en waar ze langs konden gaan.

Eigenlijk is het ook vrij duidelijk als je naar het programma kijkt. Als dit écht live zou geweest zijn (dan bedoel ik het aanbellen) zou het echt toevallig geweest zijn dat ze bij meerdere personen geweest zijn die (verschillende) kankers gehad hebben, persoonlijke drama’s, partners die vrij vroeg gestorven zijn, etc.

Tot zover Alloo "Live", neen Alloo '"komt met de trompet en zijn circuskaravaan"

Kunnen we aub dit programma niet alleen voor slechtste tv-programma voor dit jaar nomineren, maar meteen slechtste programma in de eeuwigheid bombarderen (ah nee ja, na Dictator van vier dan).
 
Laatst bewerkt:
Maar ja, ik heb dat laatste nog gezien, en 't is nog erger. Die studenten weten dat Alloo komt, en ze zitten daar allemaal speciaal te wachten. Alloo komt daar wellicht iets later dan verwacht. Het programma is bijna gedaan. En enige dat die nog kan zeggen is hallo, wat studeer je, en wat wil je later doen. Oh ja allemaal heel ambitieus. Van wie is dat kot? Hoe laat is het. Ah bye ik ben weg. Het programma is bijna gedaan.

Maar die studenten zitten wellicht heel hun avond te wachten op hem en aan te passen op hem en zijn crew, voor die 2 minuten onzin. Dat is toch niet boeiend of interessant, en puur tijdverlies voor die studenten (en 't is geen 2 minuten, het is hun hele avond die omzeep is omdat alloo zou komen, en ze krijgen 2 minuten aandacht, 20 sec per persoon). Je kan toch ONMOGELIJK een deftig gesprek voeren met hen op zo een korte tijd, en ze hebben allemaal niets interessants te vertellen, en zelfs al is dat zo, houden ze het voor hun zelf, want dit is een introvert land, en een deftig mens gaat zijn levensverhaal niet voor de grote Jan gaan uithangen.

Dit concept werkt niet, en het is beschamend slecht.
 
Kunnen we aub dit programma niet alleen voor slechtste tv-programma voor dit jaar nomineren, maar meteen slechtste programma in de eeuwigheid bombarderen (ah nee ja, na Dictator van vier dan).

Duidelijk niet naar Julie’ke gekeken! :unsure:


ED97137-B-E1-A5-4828-9-C4-F-F75-A2-EB91-C3-E.jpg
 
Is dat nu echt een bodyguard die de hele tijd achter Luk loopt aan de overpoort? 😛
Ben over het algemeen wel fan van zijn programma's maar dit is echt compleet niet boeiend en saai
 
Wat een timing ook: veel te vroeg op de avond op een moment dat het academiejaar voor de meerderheid van de studenten nog niet begonnen is. Maar wel 3 (drie!) bodyguards voorzien om ervoor te zorgen dat hij rustig met cafébazen in een leeg café kan praten. Alloo heeft begin jaren 2000 nochtans zelf een paar jaar een café gehad in de Sint-Pietersnieuwstraat.
 
Als ik de CIM kijkcijfers raadpleeg zal het afgevoerd worden. De eerste episode trok "nog" 230.000 kijkers maar de tweede valt al uit de top 20, dus onder 170.000 kijkers. Het is nog even wachten op cijfers van gisteren maar zal geen vette zijn denk ik.

Deze reeks is wss een placeholder voor Alloo in de nacht die met de corona-restricties niet kon gedraaid worden en normaal tussen de 400.000 en 500.000 kijkers behaalt.
 
Dit programma is hoogstens interessant als je in de gemeente woont waar hij langskomt. En dan liefst nog in de buurt van waar hij rondloopt. Voor een externe kijker valt daar niets aan te zien.
 
Is al gedaan precies.
Waar is de tijd van TV6 en Duel?
Vooral die eerste periode van TV6 was interessant, omdat het echt een weekoverzicht was en minder "geforceerd"/

Volgende week "Alloo bij de verkeerspolitie".
In de praktijk betekent dit bij de afdelingen verkeer van PZ Gent en PZ Sint-Niklaas (ik denk dat "verkeerspolitie" zelfs geen officiëleterm is)
 
Terug
Bovenaan