Google Phone Alles overzetten van huawei naar samsung

D

Deleted member 451

Guest
Hallo.

Hoe kan ik alle apps en instellingen overzetten van mijn oude huawei naar nieuwe samsung?

Alvast bedankt
 

Deze link gelezen maar oud toestel heeft geen usb C ingang dus dat lukt al niet.
 
De app samsung smart switch van de Google Play store halen en zo overzetten? Behalve als het een Huawei is zonder playstore? Normaal op beide toestellen installeren en de instructies volgen.
 
De app samsung smart switch van de Google Play store halen en zo overzetten? Behalve als het een Huawei is zonder playstore? Normaal op beide toestellen installeren en de instructies volgen.
thx ik probeer eens.

En dat kan perfect draadloos ook?

Want nieuw toestel heeft USB C poort, en oud toestel nog andere stekker.
 
ok gebeurd,

enkel de apps en de foto's en dergelijke worden overgezet.

Helaas niet alles qua accounts en wachtwoorden (al zit het meeste wel via google chrome versleuteld).

Toch die itsme van mijn baas moet ik nu ook weer manueel gaan activeren, en das wel een kleine ramp want die is nooit aanwezig op de bureau voor zijn ID kaart....
 
Is het niet zo dat je op uw nieuwe Samsung inlogt met uw Google account en dat die dan alles terug zet?

Bestaat er geen iTunes-equivalent voor Android om via pc een backup te maken van uw Huawei en te restoren op uw Samsung?
 
Overzetten is gewoon kwestie van de nieuwe telefoon te starten en de setup te volgen. Op een moment moet je de 2 telefoons onderling verbinden met een kabel en dan zet hij alles over. Mijn vrouw haar telefoon vorige week van een Huawei naar OnePlus overgezet zonder problemen. De verbinding was eerder voor de foto's enz, maar de WiFi SSID's en instellingen enz worden altijd overgezet als je wilt.
 
Overzetten is gewoon kwestie van de nieuwe telefoon te starten en de setup te volgen. Op een moment moet je de 2 telefoons onderling verbinden met een kabel en dan zet hij alles over. Mijn vrouw haar telefoon vorige week van een Huawei naar OnePlus overgezet zonder problemen. De verbinding was eerder voor de foto's enz, maar de WiFi SSID's en instellingen enz worden altijd overgezet als je wilt.
Dat met die kabel was net het probleem lijkt me als ik de berichten van de topicstarter lees. Nieuwe toestel usb c (uiteraard), oude toestel niet (waarschijnlijk nog micro usb).
 
Terug
Bovenaan