Kom, niet de gebeten hond spelen. Ik heb zelf geen positie in dit debat, maar als je iemands standpunt probeert te ontkrachten dat Unia discriminatie tegen witte mannen niet aanpakt, door te verwijzen naar twee vonnissen die (weliswaar op Unia's website staan), maar die gaan over (i) een vrouw en (ii) effectief discriminatie naar blanken toe, maar waar Unia zelf niet bij betrokken is, kan je dat toch niet gebruiken als een ontkrachtig van het standpunt.Ugh, uiteraard. Serves me right. Dus iemand doet een niet-gefundeerde stelling. Die wordt blijkbaar gewoon aangenomen, geen probleem dat er geen bewijzen voor zijn. Ik kan ook de jaarrapporten linken, met daar alle zaken in die gaan over handicaps (naar alle waarschijnlijkheid ook rond witte mannen), of we kunnen ook toegeven dat de rol van Unia meer is dan alleen zich burgerlijke partij stellen in zaken, en dat "zich inzetten voor" zich allerminst moet beperken tot dat. Voor een stelling die ik niet eens maak en ik dus niet hoef te funderen.
Voor mijn part zeg je dat het een nonsensikaal standpunt is en dat de persoon het zelf moet verdedigen/bewijzen (wat mij betreft ok is), maar als je zelf de moeite doet om iets als argument naar voren te dragen, mag je verwachten dat gecontroleerd wordt of dat argument ergens op slaat. In deze niet. Had Unia zich hier bv. burgerlijke partij gesteld bij de tweede casus, dan was het duidelijk dat ze ook discriminatie tegen blanke
(mannen) aanpakt en had je je standpunt bewezen. Nu weet ik niet goed wat je punt eigenlijk is.