Goede laatste aflevering, maar... ik heb me toch weer gestoord aan die laatste scene met de Xenomorph, kan er niet aan doen 
En goh, oogbalmonster... ergens vind ik het ook wat te 'kitscherig' (niet helemaal het woord dat ik zoek) ofzo. Kan ook uit een slechte 70s horror-film kom gelopen zijn: Night of the Eyeball Slurpers of zoiets.

Die scene dan meerbepaald met de plaatsvervangende kapitein. Xenomorph komt onopvallend bij haar, maar neemt dan om één of andere reden alle tijd om toe te slaan, waardoor ze kan ontsnappen. Om één of andere reden slaagt zij er dan ook in om vlot weg te lopen en weg te blijven van de Xenomorph... Diezelfde Xenomorph die in aflevering 1 (of was het al 2) vlotjes 4 soldaten in stukken rijt op 1,76 s, en op dat decadente feestje ook alles en iedereen uitmoordt in no-time...
Streng misschien, maar dan verpeste dit de sfeer toch wel een beetje bij mij.
Streng misschien, maar dan verpeste dit de sfeer toch wel een beetje bij mij.
En goh, oogbalmonster... ergens vind ik het ook wat te 'kitscherig' (niet helemaal het woord dat ik zoek) ofzo. Kan ook uit een slechte 70s horror-film kom gelopen zijn: Night of the Eyeball Slurpers of zoiets.