Mijn augustus in statistieken. Mijn zone 1 HR is tot 135bpm en met de vele km's loop ik dus mijn trage loopjes in Z1 en niet vaak in Z2. Nog 18 dagen tot marathon Berlijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb een Polar grit x2 pro titan. De duurste versie aldus.
Negatieve punten: De batterij is niet de sterkste. En een lederen bandje = Neen om mee te lopen.
Een gewoon plastieken bandje is veel beter om mee te lopen.
Mijn nonkel heeft een Garmin fenix 7X. De batterij is véél beter. En het scherm is vrij groot dus als je slechte ogen hebt is dat horloge jou keuze.
Voor het overige zijn ze even goed. Horloges doen wat ze moeten doen.
Over de Garmin forerunner 55 kan ik niks zeggen.
damn, ik dacht dat ik veel kilometers op een maand deed
Mijn augustus in statistieken. Mijn zone 1 HR is tot 135bpm en met de vele km's loop ik dus mijn trage loopjes in Z1 en niet vaak in Z2. Nog 18 dagen tot marathon Berlijn.

Ja, had eigenlijk niet naar de hoogtemeters gekeken -> gezien het feit dat het zo goed als biljartvlak is en vermoedelijk alles asfalt is het natuurlijk gans iets anders dan wat ik doe met zoveel mogelijk niet-asfalt en liefst bos (waar mijn benen gemiddeld op 4 plaatsen aan het herstellen zijn van de braamstruiken tegenwoordigValt toch mee? Loopt Michiel niet ergens 2:4X op de marathon? Ik ken eigenlijk niemand die zo'n tijden loopt en die minder kilometers maakt (toch in het seizoen, off-season natuurlijk minder).
)@MichielD4 mooi gemiddeld tempo voor zulke totaalafstand. Hier niet gevolgd, maar wat is het doel?
Bij ons stonden vandaag Yasso 800s op het programma, voorlopig wel maar 8 keer. Alles tussen 2:55 en 3:00 gelopen dus veel vertrouwen getankt voor sub 3 binnenkort.
Was wel redelijk epic zo een pistetraining de gietende regen![]()
Ja, had eigenlijk niet naar de hoogtemeters gekeken -> gezien het feit dat het zo goed als biljartvlak is en vermoedelijk alles asfalt is het natuurlijk gans iets anders dan wat ik doe met zoveel mogelijk niet-asfalt en liefst bos (waar mijn benen gemiddeld op 4 plaatsen aan het herstellen zijn van de braamstruiken tegenwoordig)
Maar toch, 400+ km/maand is toch wel zeer proper hé!
Valt toch mee? Loopt Michiel niet ergens 2:4X op de marathon? Ik ken eigenlijk niemand die zo'n tijden loopt en die minder kilometers maakt (toch in het seizoen, off-season natuurlijk minder).

| maandag | dinsdag | woensdag | donderdag | vrijdag | zaterdag | zondag |
| AM: easy | AM: easy | easy | long run + lange intervallen | easy | ||
| Kiné | PM: easy | club atletiektraining (korte intervallen) | PM: easy |
In mijn beste jaren 2014-2017 ging ik tijdens de werkuren af en toe een extra toerreke doen. Anders haal je uw grote volumes gewoon niet.Hoeveel dagen in een week traint ge dan, Michiel? Kunt ge ons eens meenemen in een typische week? En hoe ge dat weet te combineren met werk?
Vind ik altijd wel fijn om eens te lezen/horen bij anderen.

Gij hebt geen kinderen veronderstel ikIk werk 39u met glijdende uren, dus ik kan tussen 8 en 9 starten. Ik probeer voor het werk te lopen (AM) en als het niet lukt, doe ik mijn AM sessie in m'n middagpauze (werk 80% thuis) en PM sessie altijd na het werk (maar voor het avondeten want anders te moe, log, opgeblazen).
Ik doe op di en do dus vaak 20km maar wel gesplitst. Ik heb geen tijd en zin om 20km in één training te lopen tijdens de werkweek. Maandag is m'n enige rustdag (van lopen), maar dan doe ik wel kracht en core bij kiné.
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag AM: easy AM: easy easy long run + lange intervallen easy Kiné PM: easy club atletiektraining (korte intervallen) PM: easy

Gij hebt geen kinderen veronderstel ik![]()

zwaar jaloers op die hoogtemeters!!Was eens aan het vergelijken met mijn eigen.
Verschil tussen een marathon & trailloper.
Heb wel nooit hartslag gegevens ingegeven (max ligt iets hoger dan wat coros denkt) en horloge heeft wel vaak zijn kuren met polsmeting.
Fiets ook wel elke dag 25km woon werk. En heb actieve job waardoor ik hele dag op mijn benen sta.
Het is spijtig genoeg hierdoor iets te vermoeiend om meer te lopen.
Voor de geïnteresseerden ongeveer dezelfde foto maar dan op jaarbasis.
![]()
zwaar jaloers op die hoogtemeters!!

Met een terril in de achtertuin is het gemakkelijk natuurlijk![]()
.Ik werk 39u met glijdende uren, dus ik kan tussen 8 en 9 starten. Ik probeer voor het werk te lopen (AM) en als het niet lukt, doe ik mijn AM sessie in m'n middagpauze (werk 80% thuis) en PM sessie altijd na het werk (maar voor het avondeten want anders te moe, log, opgeblazen).
Ik doe op di en do dus vaak 20km maar wel gesplitst. Ik heb geen tijd en zin om 20km in één training te lopen tijdens de werkweek. Maandag is m'n enige rustdag (van lopen), maar dan doe ik wel kracht en core bij kiné.
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag AM: easy AM: easy easy long run + lange intervallen easy Kiné PM: easy club atletiektraining (korte intervallen) PM: easy
Gij hebt geen kinderen veronderstel ik![]()