pardal
Well-known member
Meegedaan aan Genk loopt zowel aan de 10 miles en de 5 km.
10 miles had ik @MichielD4 als pacer. Die heeft dat super gedaan en perfect op schema zodat ik op tijd was om de start van de 5 km te halen.
Pr gelopen op de 10 km en 15 km. Parcours was iets korter dan 10 miles waardoor ik deze niet is opgenomen. 5 km rustiger gelopen, door het volk en achteraan vertrokken niet kunnen door lopen.
Maar zoek je een pacer Michiel is uwe man!
10 miles had ik @MichielD4 als pacer. Die heeft dat super gedaan en perfect op schema zodat ik op tijd was om de start van de 5 km te halen.
Pr gelopen op de 10 km en 15 km. Parcours was iets korter dan 10 miles waardoor ik deze niet is opgenomen. 5 km rustiger gelopen, door het volk en achteraan vertrokken niet kunnen door lopen.
Maar zoek je een pacer Michiel is uwe man!
Laatst bewerkt:

Want eigenlijk reageer je helemaal niet op mijn post. Je haalt er gewoon de cijferkes uit (dewelke id fictief zomaar genomen zijn, die cijfers waren dan ook bijzaak in deze paragraaf hé). Dat vind ik nu ook niet echt fair om daar dan over te vitten (al heb je wel gelijk). 
Eigenlijk zeg je hier dat whatever I had done in the past: Ik had en zal nooit 2u49 lopen op ne marathon. 

) die zich daar hebben in vastgebeten om over de finish te geraken. Ik vind dat echt mooi.