PhantomWraith23
Member
Aha, dat zal ik eens bekijken. Bedankt voor de tip!Ik heb hun jaarabonnement genomen, haal je er dubbel en dik uit als je veel trails doet![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, dat zal ik eens bekijken. Bedankt voor de tip!Ik heb hun jaarabonnement genomen, haal je er dubbel en dik uit als je veel trails doet![]()
Daar heb ik me al redelijk gedetailleerd in voorbereidom dan stil te vallen op de Keizersberg
Ze hebben blijkbaar een app, dan kan je rugnummer al zien want die is bij mijn weten nog niet rondgestuurd.
Morgen laatste intervaltraning, vrijdag tempotraining en dan ook taperen.

Veel hangt af van je huidig niveau en ervaring natuurlijk. Zonder dat is het moeilijk te zeggen.Mensen die schema's afwerken, dewelke raden jullie aan ? Tegenwoordig zoveel opties zoals die Decathlon schema's, Trenara, Train As One of https://www.runinfo.nl/trainingswijzer.htm?
Ik heb precies heilige schrik voor shin splints, lopersknie of een hernia. Ik doe wel krachttraining ietwat ter preventie, zoals romanian deadlift (soms single leg), reverse lunges, alternerend tussen squats en single squats met natuurlijk bovenlichaam want ik wil toch een beetje getoned blijven.
Een tussentijds doel is een 10 miles tegen 1:15 tegen 7 juni, maar absolute hoofddoel halve marathon van Brussel tegen 1:35.
Ben benieuwd naar jullie feedback.
Omdat shin splints en al zeker een hernia pijn doet, toch al zeker die met uitstraling waardoor ik maaaaanden aan de kant stond en enkel kon wandelen/ zwemmenVeel hangt af van je huidig niveau en ervaring natuurlijk. Zonder dat is het moeilijk te zeggen.
Trenara is wel een goeie app voor schema’s, maar er zijn nog schemaboeren die werken.
Waarom heb je precies zoveel schrik van shin splits en een hernia?
.Hier ook ingeschreven voor de 100k. Best wel prijzig 170 euro met t-shirt en medaille.
Het was 126 euro enkel en alleen om te mogen starten.Wàt? Toen ik die een paar jaar geleden gelopen heb was het nog geen 70 euro...
Het was 126 euro enkel en alleen om te mogen starten.
Amai, dan mag ik hopen dat de bevoorrading dik in orde is.Crazy. Voor 70 euro had ik er ook een shirt en medaille bij trouwens, dus het is weldegelijk meer dan verdubbeld op een paar jaar tijd.
Goh, als je vergelijkt met een stadsmarathon waar je met 10000+ aan de start staat en “slechts” 42km loopt, dan is dit qua bevoorrading echt wel een koopjeAmai, dan mag ik hopen dat de bevoorrading dik in orde is.
… elke trail van sportsevents is qua eten/drinken echt wel meer dan in orde, vrijwilligers ook super vriendelijk, ok dat het veel geld is maar ik zou er niet aan willen beginnen om voor een paar honderd man een parcours van 100km te gaan uitpeilen en alles qua vergunningen in orde te brengenGoh, als je vergelijkt met een stadsmarathon waar je met 10000+ aan de start staat en “slechts” 42km loopt, dan is dit qua bevoorrading echt wel een koopje… elke trail van sportsevents is qua eten/drinken echt wel meer dan in orde, vrijwilligers ook super vriendelijk, ok dat het veel geld is maar ik zou er niet aan willen beginnen om voor een paar honderd man een parcours van 100km te gaan uitpeilen en alles qua vergunningen in orde te brengen
Inderdaad, mijn punt was gewoon dat je bij een stadsmarathon nog véél meer geld in de zakken van een Golazo legt dan bij een kleinschalige trail.Vroeger kon dat blijkbaar voor 70 euro en nu enkel nog voor 170 euro.
Soit, het is wat het is en niemand is verplicht om ergens te gaan lopen he. Ik heb al jaren geen wedstrijd meer gelopen dus mijn inschrijvingskost per jaar is €0. Maar lopen (ook wedstrijden) was vroeger een hobby die niet veel geld hoefde te kosten. Toen werd lopen populair en waren opeens alle startbewijzen uitverkocht, nog even later en de prijzen zijn de hoogte ingeschoten. Dan zijn het niet de kosten die de prijsstijgingen drijven, maar vraag/aanbod waarbij organisatoren zo veel mogelijk marge nemen, simpelweg omdat ze het kunnen.
Natuurlopen van Lier… €7!Vroeger kon dat blijkbaar voor 70 euro en nu enkel nog voor 170 euro.
Soit, het is wat het is en niemand is verplicht om ergens te gaan lopen he. Ik heb al jaren geen wedstrijd meer gelopen dus mijn inschrijvingskost per jaar is €0. Maar lopen (ook wedstrijden) was vroeger een hobby die niet veel geld hoefde te kosten. Toen werd lopen populair en waren opeens alle startbewijzen uitverkocht, nog even later en de prijzen zijn de hoogte ingeschoten. Dan zijn het niet de kosten die de prijsstijgingen drijven, maar vraag/aanbod waarbij organisatoren zo veel mogelijk marge nemen, simpelweg omdat ze het kunnen.
IddNatuurlopen van Lier… €7!
Dat is zeker een feit. Ik ben meer (snel)wandelaar dan loper, als ik de prijzen bekijk van de andere events waaraan ik meedoe, steekt de grizzly er toch wel bovenuit.Goh, als je vergelijkt met een stadsmarathon waar je met 10000+ aan de start staat en “slechts” 42km loopt, dan is dit qua bevoorrading echt wel een koopje… elke trail van sportsevents is qua eten/drinken echt wel meer dan in orde, vrijwilligers ook super vriendelijk, ok dat het veel geld is maar ik zou er niet aan willen beginnen om voor een paar honderd man een parcours van 100km te gaan uitpeilen en alles qua vergunningen in orde te brengen