Excellente keuzeArkray Lactate Pro 2![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excellente keuzeArkray Lactate Pro 2![]()

Trenara proberen? Loop je met garmin? Dan kan je die schema's proberen.Iemand een schema voor interval men basis conditie is redelijk maar zou graag aan men snelheid werken nu.
Als je al bijna een half jaar niet (of heel weinig gelopen) hebt is dat geen geweldig idee, nee. Je hebt uiteraard wel de conditie van al het fietsen dat je doet maar je pezen, ligamenten, ... zijn het lopen niet zo zeer gewoon. Dus om dan meteen 20km te lopen is wel vragen voor blessures. Hopelijk is het ondertussen al wat beter?Ik vandaag opnieuw gestart na een paar heel korte loopjes sinds de 10 miles.
Hoka Clifton 9 gekocht ter vervanging van Asics Cumulus die knelden aan de tenen (ondanks +2 maten). Eerste loopje
Vol tegenwind gestart aan 5:30m/km, ging bijzonder goed. Na km 15 begonnen mijn knieën tegen te spruttelen en op 20km was ik wel echt blij dat ik thuis was. 5:34m/km tempo
Hart- longsysteem heeft geen krimp gegeven, maar ik kan bijna de trap niet meer op van de kniepijn
Da’s wellicht normaal en heel erg dom?
(488km gelopen dit jaar, dat dan weer wel, maar vooral in het voorjaar)
merci!Hopelijk is het ondertussen al wat beter?

Voor de geïnteresseerden, mijn chiropractor en een vriend van hem zijn recent een eigen podcast begonnen om "ultra" sporters uit te lichten. Hij vroeg of ik interesse had om eens aan te schuiven met mijn prestatie op de Kullamannen.
Opgelet, wel in het (gebrekkig) Engels:
Ook te vinden op YouTube.
De laatste gast was Cedric Callewaert die WK duatlon werd in Zwitserland dit jaar.
).Na al wat ik hier al gelezen heb zou ik die Polar, samen met de onvolprezen Wahoo Tickr, de vuilnisbak in kieperen.![]()
Hoe berekent Polar zo'n extreem hoog vermogen?
Want ik liep in zone 2 en rond 6:10/km
Ik begrijp het niet zo goed.
Hahahaha![]()
Hoe berekent Polar zo'n extreem absurd hoog vermogen? 1176 W (!).
Want ik liep volgens de andere statistiek gewoon netjes in zone 2 en rond 6:10/km
Ik begrijp dit niet zo goed? Dat slaat op niks.
Ik weet dat Polar(en Garmin) horloges standaard 25% meer watts berekenen via hun horloge dan de werkelijke watts die je loopt, maar dit slaat alles

Watts zijn enkel handig en relatief correct bij het fietsen.HahahahaIk weet dat Polar(en Garmin) horloges standaard 25% meer watts berekenen via hun horloge dan de werkelijke watts die je loopt, maar dit slaat alles
![]()
![]()
Ik heb de Clifton 7/8 bijna 3 jaar lang gebruikt, ik vond dat zeer goede schoenen. Ik draag die ook in mijn vrije tijd om te wandelen.Ik vandaag opnieuw gestart na een paar heel korte loopjes sinds de 10 miles.
Hoka Clifton 9 gekocht ter vervanging van Asics Cumulus die knelden aan de tenen (ondanks +2 maten). Eerste loopje
Zeg dat tegen m'n StrydWatts zijn enkel handig en relatief correct bij het fietsen.

Is dat een wattagemeter of wattagegokker?Zeg dat tegen m'n Stryd![]()