Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
MediaMarkt heb ik ook wel al Xbox'en zien staan dacht ik.Tgoh, ja en nee. Er is geen enkele winkel met voorraad. Ge kunt hem wel online bestellen en daar laten leveren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MediaMarkt heb ik ook wel al Xbox'en zien staan dacht ik.Tgoh, ja en nee. Er is geen enkele winkel met voorraad. Ge kunt hem wel online bestellen en daar laten leveren.
De beslissing is genomen door Microsoft.Enig idee waarom ze niet meer fysiek worden verkocht ? Ik heb nog een Xbox One X staan en dacht eventueel up to graden naar een Serie X.
In slechtste geval zal ik moeten uitkijken naar een tweedehandse.
Komt een mooie update aan voor achievements.
- nieuwe icoontjes en animaties
- kleur aangepast aan je profiel
- voortaan kun je games verbergen op je profiel (gamerscore blijft behouden)
- games die je 100% hebt uitgespeeld, krijgen een kadertje
![]()
![]()
Ben benieuwd. Ik speelde toen nog op de PS. Ben pas deze gen overgegaan omdat de Game Pass toch veel indrukwekkender is als wat PS heeft.Ik herinner me in de 360 tijden dat ge zo een tile had met completed games op. Zoiets zouden ze wel mogen terugbrengen. Maar bovenstaande is al een stap in de goede richting.
Als Xbox fan is het erg om dit te zeggen, maar xbox games komen tegenwoordig ook naar PS.Wil misschien gamen terug oppikken, maar heb altijd een voorkeur gehad voor xbox ipv playstation. Het probleem is dat niemand die ik ken een xbox heeft. Zijn spellen tegenwoordig meer cross platform of is dat nog redelijk gescheiden?
Sorry ik denk dat ik het verkeerde woord had gekozen, bedoelde eerder cross playAls Xbox fan is het erg om dit te zeggen, maar xbox games komen tegenwoordig ook naar PS.
Dus daat heb je het beste van twee werelden
Dus bv. fc 26 op xbox spelen tegen iemand op ps. Dat exclusives cross platform aan't gaan zijn heb ik inderdaad gehoord en wel bijzonder.Sorry ik denk dat ik het verkeerde woord had gekozen, bedoelde eerder cross playDus bv. fc 26 op xbox spelen tegen iemand op ps. Dat exclusives cross platform aan't gaan zijn heb ik inderdaad gehoord en wel bijzonder.
news.xbox.com
Beginning this year, future Call of Duty titles won’t join Game Pass Ultimate or PC Game Pass at launch. New Call of Duty games will be added to Game Pass Ultimate and PC Game Pass during the following holiday season (about a year later), while existing Call of Duty titles already in the library will continue to be available.
Letterlijk de eerste 2 woorden: starting todayGoed nieuws! Who cares about COD? Binnenkort maar eens terug verlengen als de prijzen aangepast zijn en via de gekende goedkopere platformen.
news.xbox.com
Effective August 1, 2026, we will be updating prices worldwide. The price of XBOX consoles will increase by US$100 for 512 GB models and US$150 for 1 TB models. We will also be sunsetting our 2 TB model.
Last October, we increased XBOX console price by $20-$70 in the U.S. We hoped another price increase would not be necessary, and we have spent the last several months working with suppliers on options. Unfortunately, console storage and memory prices have increased by more than 2.5x and we expect another doubling by the fall of 2027. The entire consumer electronics industry is struggling with the current components crisis, but the effects are particularly hard on consoles. Unlike phones, computers, speakers, and other consumer devices, consoles are typically not sold at a profit, but instead for less than they cost to make.
| oude prijs | nieuwe prijs | stijging | |
| Xbox Series S 512GB | $399.99 | $499.99 | $100 / 25% |
| Xbox Series S 1TB | $449.99 | $599.99 | $150 / 33% |
| Xbox Series X Digital 1TB | $599.99 | $749.99 | $150 / 25% |
| Xbox Series X 1TB | $649.99 | $799.99 | $150 / 23% |
Maar da's een fan base wiens anus geen lubricatie meer nodig heeft. Ge hoort ze soms van ver als de wind van achter komt.Echt zot.
Net ook gelezen dat Apple zijn prijzen van macbooks gaat verhogen