algemene discussie | Xbox

Waar kopen jullie digitale codes voor Xbox games? Ik ben op zoek naar een Resident Evil Village code die goedkoper is dan op de officiële store.
Braziliaanse gift cards kopen via mtcgame.com en dan de games in de Braziliaanse store kopen, vaak zijn ze daar veel goedkoper.
In sommige gevallen kan je ook nog games uit de Argentijnse store vinden, maar dan heb je wel een vpn nodig om deze codes in te wisselen.

Iemand xcloud al getest op ios?
Hapert dat ook zo met jullie?
Mijn wifi zou thans toch goed genoeg moeten zijn

Iemand xcloud al getest op ios?
Hapert dat ook zo met jullie?
Mijn wifi zou thans toch goed genoeg moeten zijn
Zonet eens geprobeerd op nieuwe iPad Air.
Hapert inderdaad veel.
Wel gelezen dat het bij Apple-devices meer zou laten dan op andere toestellen…..

Vandaag kunnen bestellen bij Bol.com
Zal mooi staan naast de ps5.

Welke Xbox games raden jullie aan?
Alle optimized games voor xbox series s en x is al een mooi begin.
Ben verbluft van mijn series s wat eruit komt van grafische en fps voor iets dat 299 euro kost.

Maar als je nog nooit een xbox titel hebt gespeeld, forza, gears, sea of thieves, vigor is een leuke als je alternatief wil van escape from tarkov. Is game die onder de radar blijft maar wel plezant is. Is gratis te downloaden ook.

Euh, what.

Vraag is vooral: wat is uw historiek, @DontKnow_id ?
Als dit uw eerste Xbox is: you're in for a treat.

Met betrekking tot exclusives vond ik Call of the Sea wel nog enjoyable, Falconeer nog niet geprobeerd. Beide Ori-games ook, vooral TWOW die verbeterde XSX-prestaties heeft gekregen.
Daarnaast ben ik zelf de laatste weken occassioneel bezig met Octopath Traveler (was voordien enkel op Switch uit).

Soit, neem u GamePass en ontdek letterlijk honderden games die uw backlog gaan opvullen - vaak met verbeterde prestaties.

Aangezien ik mijzelf meer zie als occassonele gamer (full-time job en binnenkort kind erbij), heb ik mijn handen alleszins vol met mijn XSX en heb nauwelijks nog nieuwe games gekocht aangezien al wat ik wil gewoon al op GamePass staat. :p
Kwam aan mijn PS5 zelfs niet aan, dus die heb ik gewoon verkocht.
Vroeger nog een Xbox 360 gehad, daarna naar Playstation gegaan.

Fable ga ik sowieso terug eens spelen, vroeger kapot gespeeld.

Euh, what.

Vraag is vooral: wat is uw historiek, @DontKnow_id ?
Als dit uw eerste Xbox is: you're in for a treat.

Met betrekking tot exclusives vond ik Call of the Sea wel nog enjoyable, Falconeer nog niet geprobeerd. Beide Ori-games ook, vooral TWOW die verbeterde XSX-prestaties heeft gekregen.
Daarnaast ben ik zelf de laatste weken occassioneel bezig met Octopath Traveler (was voordien enkel op Switch uit).

Soit, neem u GamePass en ontdek letterlijk honderden games die uw backlog gaan opvullen - vaak met verbeterde prestaties.

Aangezien ik mijzelf meer zie als occassonele gamer (full-time job en binnenkort kind erbij), heb ik mijn handen alleszins vol met mijn XSX en heb nauwelijks nog nieuwe games gekocht aangezien al wat ik wil gewoon al op GamePass staat. :p
Kwam aan mijn PS5 zelfs niet aan, dus die heb ik gewoon verkocht.
Ik heb het dan vooral over exclusieve series X games ;)

Oudere games van de vorige generatie zijn wel top uiteraard ik dacht dat hij het over deze gen had ;)

Grts

offtopic maar zonet een xbox x kunnen kopen op bol.com :)
De xbox kun je volgens mij echt makkelijk scoren met die stockbots want die bleef echt een hele tijd beschikbaar. Kan ook niet anders als je kijkt naar de leden van de xbox stockbot en dan die van playstation : 1200 vs 24500 😵 Toont toch maar goed aan hoe onpopulair die console is in Europa algemeen denk ik.

De xbox kun je volgens mij echt makkelijk scoren met die stockbots want die bleef echt een hele tijd beschikbaar. Kan ook niet anders als je kijkt naar de leden van de xbox stockbot en dan die van playstation : 1200 vs 24500 😵 Toont toch maar goed aan hoe onpopulair die console is in Europa algemeen denk ik.

Ik moet zeggen dat de stockbot pas 5min later melding gaf. Ik was gewoon wat aan het refreshen en had precies wat geluk. Maar idd ook na de melding was er nog lang voorraad. Kga de console toch voornamelijk voor online shooters gebruiken dus het maakte mij niet zoveel uit. Na jaren PS wordt het nu eens Xbox :) .

Terug
Bovenaan