algemene discussie | Xbox

Ik heb gebeld, ze willen hun ervan af maken met te zeggen dat dat maar enkele dagen geldig zou geweest zijn, maar ze willen niet buigen voor hunne euro als introductie prijs...

Nu goed, als zij zo nieuwe klanten willen lokken/behouden, hun goed recht, maar niet met mij...

Precies of een boîte gelijk Microsoft dat euroke gaat missen ze

Schermafbeelding-2019-09-05-om-15.20.48.png

Das direct ne slechte start, en dus dat ik mijn game die ik wil aankopen niet bij hun in alle geval ga aanschaffen, met mogelijke andere games erbij

Op dat vlak ben ik vrij principieel, da ze stikken in hunne euro, maar mogelijke klant kwijt...

Ik heb gebeld, ze willen hun ervan af maken met te zeggen dat dat maar enkele dagen geldig zou geweest zijn, maar ze willen niet buigen voor hunne euro als introductie prijs...

Nu goed, als zij zo nieuwe klanten willen lokken/behouden, hun goed recht, maar niet met mij...

Precies of een boîte gelijk Microsoft dat euroke gaat missen ze

Schermafbeelding-2019-09-05-om-15.20.48.png

Das direct ne slechte start, en dus dat ik mijn game die ik wil aankopen niet bij hun in alle geval ga aanschaffen, met mogelijke andere games erbij

Op dat vlak ben ik vrij principieel, da ze stikken in hunne euro, maar mogelijke klant kwijt...
Nu, voor een euro kunt ge toch echt niet sukkelen hé?
Ik begrijp uw principe wel...... maar een euro voor een maand gamen?

Is dan ook een trial, oh well hetgeen ik wou aankopen hebben ze ook bij steam

Als zij vinden dat ik misbruik maak van een nieuwe Windows ofzo aan te schaffen moeten ze maar denken... Ze hebben me aan de telefoon bevestigd dat ik nog nooit een gamepass actief heb gehad... En dan moest die chatbot da maar niet gezegd hebben dat er een trial mogelijk was voor proefabonnees

Ik ga dit eens in de groep gooien, gisteren nog eens men Xbox360 opgestart en wou Outrun online arcade nog eens spelen.
Die ik trouwens in het tijdperk van Xbox360 heb aangekocht.
Nu bleek bij het starten van het spel, dat ik geen keuze meer kon maken welke auto, muziekdeuntje en Mode dat ik wou spelen.
Blijkt dat er overal een kruis door stond dat ze niet beschikbaar zijn, als ik een vakje aanklikte, kreeg ik de melding dat ik het spel niet bezat en de volledig versie moet aankopen.
Nochtans bezit ik dit spel en ben ik ook online.
Is er toevallig iemand die Outrun en zijn Xbox360 nog bezit en het eens kan nakijken of dit probleem er ook is ?

Ik ga dit eens in de groep gooien, gisteren nog eens men Xbox360 opgestart en wou Outrun online arcade nog eens spelen.
Die ik trouwens in het tijdperk van Xbox360 heb aangekocht.
Nu bleek bij het starten van het spel, dat ik geen keuze meer kon maken welke auto, muziekdeuntje en Mode dat ik wou spelen.
Blijkt dat er overal een kruis door stond dat ze niet beschikbaar zijn, als ik een vakje aanklikte, kreeg ik de melding dat ik het spel niet bezat en de volledig versie moet aankopen.
Nochtans bezit ik dit spel en ben ik ook online.
Is er toevallig iemand die Outrun en zijn Xbox360 nog bezit en het eens kan nakijken of dit probleem er ook is ?

Heb je de demo geïnstalleerd of de full game?

Ik zou de game eens verwijderen en opnieuw installeren. Gezien de game delisted is, doe je dit best door naar je download of purchase history te gaan, scrollen totdat je bij OOA zit en dan downloaden.

Zelf kan ik het niet testen omdat ik de game niet bezit.

Deze avond nog eens geprobeerd en wonder bij wonder, kon ik nu wel alles selecteren.
Alle beschikbare Ferrari’s, muziek en Gamemode.
Geen idee waarom de eerste keer niet lukte.
Toch bedankt voor jullie feedback.

Waar kopen jullie digitale codes voor Xbox games? Ik ben op zoek naar een Resident Evil Village code die goedkoper is dan op de officiële store.

Terug
Bovenaan