DanielSoul70
Active member
Gisteren stel ik vast dat splinter cell en splinter cell pt niet meer afzonderlijk, dus eigenlijk gewoon niet meer kunnen aangekocht worden
Ik lees dan dat er bepaalde games uit de store van de x360 zijn gehaald maar je zou ze nog digitaal kunnen aankopen via series x store
Niet dus !
Steken ze tijd en energie in BC en dan halen ze deze truk uit de doos
Nu ik kan de games nog wel op schijf gaan zoeken en aankopen, maar als je een ditigaal tijdperk promoot, is dit niet echt motiverend
Ik ben dan enige tijd geleden blij gemaakt dat er een remaster komt van de splinter cell reeks, maar dan heb ik gosteren ergens gelezen dat diegene die hiervoor verantwoordelijk was, opgestapt is bij ubisoft
De pc gamers hebben hier totaal geen last van en ga het eens overwegen
Update
Het zou de beslissing zijn van Ubisoft om ze van de Xbox store te verwijderen
Het resultaat blijft helaas hetzelfde
Ik zal ze tweedehands ergens gaan aankopen als ik ze nog wil spelen
Ik lees dan dat er bepaalde games uit de store van de x360 zijn gehaald maar je zou ze nog digitaal kunnen aankopen via series x store
Niet dus !
Steken ze tijd en energie in BC en dan halen ze deze truk uit de doos
Nu ik kan de games nog wel op schijf gaan zoeken en aankopen, maar als je een ditigaal tijdperk promoot, is dit niet echt motiverend
Ik ben dan enige tijd geleden blij gemaakt dat er een remaster komt van de splinter cell reeks, maar dan heb ik gosteren ergens gelezen dat diegene die hiervoor verantwoordelijk was, opgestapt is bij ubisoft
De pc gamers hebben hier totaal geen last van en ga het eens overwegen
Update
Het zou de beslissing zijn van Ubisoft om ze van de Xbox store te verwijderen
Het resultaat blijft helaas hetzelfde
Ik zal ze tweedehands ergens gaan aankopen als ik ze nog wil spelen
Laatst bewerkt: