algemene discussie | PlayStation

PlayStation Now in oktober:
  • The Last of Us Part II (tot 3 januari)
  • Desperados III
  • Fallout 76
  • Amnesia Collection
  • Final Fantasy VIII Remastered
  • Yet Another Zombie Defense HD

last of us part II, jammer maar tot 03 jan, heb hem daarom ook maar gekocht vanwege het hoge must have en exclusive gehalte

Lol wut.

Zo biedt de Death Stranding-trial zes uur speeltijd, terwijl de Sackboy-proef vijf uur aanbiedt.

Volgens de kleine lettertjes begint de timer echter vanaf het moment dat je op ‘download trial’ klikt via de console of op ‘add to library’ via internet.

Dit kan een groot probleem zijn omdat de downloadtijd sterk afhankelijk is van jouw internetverbinding. Als je een trage internetverbinding hebt, kan dit zelfs betekenen dat de proeftijd al om is voordat je het spel hebt kunnen spelen.

Dat is inderdaad een absurd systeem.

Death Stranding is blijkbaar 68 GB groot, daar doe je toch al gauw twee uur over om te downloaden.

Iemand een een aanrader qua headset. Heb momenteel de Steelseries Artics 7p maar niet zo tevreden van. om de 1 of andere horen ze me altijd veel te stil. Ook al pas ik alles aan. Ben aan het overwegen voor de Pulse headset of zijn er nog betere?
Budget maakt me niet uit.

Door tijdsgebrek heeft mijn pa deze week mijn ps5 aangesloten in mijn nieuwe huis.
Heb nu pas gezien dat hij niet de standaard hdmi heeft gebruikt maar eentje heeft aangekocht omdat hij dacht dat het beter ging zijn/
Gaat over deze:
https://www.amazon.de/Highspeed-48Gbps-Ethernet-Präzisionsstecker-Dynamisches-Schwarz/dp/B08XWTS91Y

Ik heb het nog niet kunnen testen, maar maakt het uit eigenlijk?
Indien het gewoon dezelfde kabel is laat ik deze wel hangen en houd ik de originele in reserve.
is normaal gezien geen probleem
technische gedeelte laat ik aan iemand anders over, maar zodra je een 2.1 kabel hebt is dit OK, omdat je dan 120hz hebt

Door tijdsgebrek heeft mijn pa deze week mijn ps5 aangesloten in mijn nieuwe huis.
Heb nu pas gezien dat hij niet de standaard hdmi heeft gebruikt maar eentje heeft aangekocht omdat hij dacht dat het beter ging zijn/
Gaat over deze:
https://www.amazon.de/Highspeed-48Gbps-Ethernet-Präzisionsstecker-Dynamisches-Schwarz/dp/B08XWTS91Y

Ik heb het nog niet kunnen testen, maar maakt het uit eigenlijk?
Indien het gewoon dezelfde kabel is laat ik deze wel hangen en houd ik de originele in reserve.
Is een 48Gbps kabel en dat is de maximale bandbreedte voor HDMI 2.1. Mag geen probleem zijn, laat hem maar hangen.

Iemand idee waar ik nog een psvita zou kunnen vinden, GM heeft er geen op voorraad iemand tip website ofzo liefst niet op 2dehands

Niet vergeten dat dat ding al meer dan 2 jaar niet meer gemaakt wordt.
Ja dat weet ik, maar GM heeft er soms used binnen, heb daar twee jaar geleden een mooi exemplaar gekocht met doos en alles erbij. Heb die dan weg gedaan maar mijn zoon zit nu in revalidatie center en ik zoek opnieuw eene voor hem. nu doet hij een psp mee maar dat is toch verouderd.

Klik voor zoom.

ai2ipydgw9t71.jpg

Welke snelheden halen jullie op ps5?
Ik heb een kabel in de miur, maar was nog niet klaar. Daarom hadden we een tijdelijke gelegd waardoor ik 79mb/s haalde.
Nu is hij aangesloten aan de ingebouwde kabel en haalde ik eerst maar 59.5mb/s en op het einde van mijn speelsessie een 70mb/s.
Welke snelheden zijn wat “normaal “?

Ik heb een kabel in de miur, maar was nog niet klaar. Daarom hadden we een tijdelijke gelegd waardoor ik 79mb/s haalde.
Nu is hij aangesloten aan de ingebouwde kabel en haalde ik eerst maar 59.5mb/s en op het einde van mijn speelsessie een 70mb/s.
70 is dacht ik al redelijk ok om connectie te hebben, met die 60 kan je nog 4K doen dacht ik (ik denk dat je daarvoor rond de 30 voor nodig had)

Maar denk ook dat de connectie zelf, stabiliteit dus, zeer belangrijk is, voor de rest weet ik er niet al teveel van

Ik haal zonder probleem de volledige snelheid waarvoor ik betaal via LAN kabel uit de muur 300 megabits/seconde of dus 37,5 megabyte/seconde. Heb wel mijn switch geupgrade naar een giga switch dat kost bijna niks meer.

Ik haal 600-900 mb/s. Heb telenet gigaboost en overal nieuwe CAT6 kabels getrokken.
Snelheden fluctueren ook, het is vrij normaal dat het niet altijd hetzelfde zal zijn.
Ik zal ook wel ooit een dip hebben naar 300 mb/s of iets minder zelfs, maar zit toch voornamelijk ver erboven.

Voor PS zult ge na Uw update toch een copy krijgen waardoor de update lang duurt, ook al download ge het zeer snel.
Installeert Uw volledige game opnieuw, ik had gehoopt dat dit op de 5 verleden tijd was mja...

Als ge 4K wilt streamen bij Disney+ of dergelijke, lijkt me eerder richting 100 mb/s het streefgetal.

Terug
Bovenaan