algemene discussie | PlayStation

PS4 games kan je spelen vanaf uw externe harde schijf maar wat met games die een patch hebben voor de PS5? Zoals bv. GOW? Moet ik dan het spel verplaatsen naar de SSD of volledig opnieuw downloaden? Mijn excuses als het al eens aan bod is gekomen in deze thread.

God of War blijft ook na die patch nog een PS4-game, en moet je dus niet verplaatsen of opnieuw downloaden.
Het enige wat er te downloaden valt is de patch... van amper 135 MB.

Games met een upgrade naar een échte PS5-versie, die moet je dan weer wél grotendeels opnieuw downloaden én op de interne schijf installeren. Zie deze lijst:

Kan je een local PS5 account aanmaken? Ik heb de hoofdaccount maar de kinderen willen graag ook hun eigen naam zien op het scherm als we co-op spelen. Is er een manier op zo'n profiel aan te maken zonder email adres ed of kan je dan enkel als gast spelen?

Kan je een local PS5 account aanmaken? Ik heb de hoofdaccount maar de kinderen willen graag ook hun eigen naam zien op het scherm als we co-op spelen. Is er een manier op zo'n profiel aan te maken zonder email adres ed of kan je dan enkel als gast spelen?
Volgens mij moet dat dan inderdaad met e-mailadres (een echt PlayStation account heeft nu eenmaal een e-mailadres nodig).

Ik hoop dat Game Base/Parties wat beter is. Heb nog niet echt ervaringen van mensen in het beta programma gelezen. Die trophy tracker is ook wel tof.

Terug
Bovenaan