algemene discussie | PlayStation

Vraagske ivm savegames

Ik heb everybodys tennis op mijne ps4 staan, kan ik die progress overdragen naar mijne ps5?
Heb daar alle spelers geunlocked en moet nog enkele zeer moeilijke trophies halen

Of is dit console gebonden?

Vraagske ivm savegames

Ik heb everybodys tennis op mijne ps4 staan, kan ik die progress overdragen naar mijne ps5?
Heb daar alle spelers geunlocked en moet nog enkele zeer moeilijke trophies halen

Savegame in de cloud en dan zou hij dat normaal moeten vinden.

Vraagske ivm savegames

Ik bezit geen PS+ en bij overdracht van PS4 naar PS5 heeft hij alle spellen en save games overgenomen.

xHdopsf.png

Oei voor mij persoonlijk niet zo'n goeie maand. The Medium interesseert me niet zo, Haven ken ik niet en THPS1+2 heb ik al digitaal gekocht. Die laatste is wel mooi voor wie 'm nog niet heeft. Vraag me af of de PS5 upgrade dan mogelijk is (niet dat die écht de moeite is).

Die FIST werd ook aangekondigd door PlayStation en kwam dit jaar tijdens een PlayStation event aan bod, dus dat is inderdaad een stuk waarschijnlijker.

Terug
Bovenaan