de platte versie voor alle duidelijkheid190, en heb deze erbij genomen: https://www.amazon.nl/dp/B077MRDK16/ref=pe_28126711_487805961_TE_item?th=1
(koeling)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de platte versie voor alle duidelijkheid190, en heb deze erbij genomen: https://www.amazon.nl/dp/B077MRDK16/ref=pe_28126711_487805961_TE_item?th=1
(koeling)Zou dit met Mobile Vikings ook lukken?Haleluja, het is zelf nog makkelijker geworden, rechtstreeks op de ps5, dan naar account, payment and subscriptions en dan bedrag toevoegen, en dan kom je in datzelfde tussenscherm van vroeger in een browservenster, en daar meteen het smsje gekregen, had even ingebeld bij sony playstation
Oeff
Paar jaar geleden niet. Probeer het is, dan weet je het.Zou dit met Mobile Vikings ook lukken?

Nog ergens cheap PS+ te koop ?
Op cdkeys out of stock voor België en via Google vind ik enkel normale sites en prijzen zoals Livekaarten etc, ook een paar andere key sites maar aan 59.99
Tis nog in garantie, ze moeten maar wisselen. Tis precies overal dat enkel de R2 kapot gaatEasy on the throttle![]()
Vooral een leuke toevoeging voor singleplayer games imo.Ik wil maar bedoelen: tof idee die haptic feedback, maar in de praktijk toch niet echt duurzaam
Idd, dus waar blijven die pro controllers, al is het van sony zelf ofzo, maar deze dual sense is niet gemaakt om te grinden das duidelijkVooral een leuke toevoeging voor singleplayer games imo.
De haptic feedback heeft natuurlijk niets te maken met uw persoonlijk hand houding of de vorm van de controller natuurlijk.Idd, dus waar blijven die pro controllers, al is het van sony zelf ofzo, maar deze dual sense is niet gemaakt om te grinden das duidelijk

Ja ik wou mij ook inloggen en kreeg ook een code van onbekend nummer , doe ik nog eens en dan kwam het van de bekende 8850 maar wel met dezelfde code ,raarzeg kheb mijn wachtwoord veranderd en ik krijg voor mijn 2 step sms dit
"hey put ******* bye"
das toch fucking raar ? ook een andere nr waar ik vroeger die code van kreeg
nog eens gedaan en opnieuw een andere nr en nu staat er well done insert ***** thanks