Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Moet uw account met PS+ eigenlijk het hoofdaccount zijn of is dat geen ding mee op de PS5?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij niet. Als PS+ op jouw account staat, dan kan jij daar altijd gebruik van maken. Als jouw account niet het hoofdprofiel is op het systeem, kunnen andere accounts gewoon niet mee gebruik maken van PS+.Moet uw account met PS+ eigenlijk het hoofdaccount zijn of is dat geen ding mee op de PS5?
Ook op PS5 is het zo.Vb voor PS4: Wij hebben twee systemen, PS+ op mijn account. Op de PS4 die mijn man gebruikt, staat mijn account als hoofd zodat hij ook de games van die bib en online kan spelen en op de andere PS4 staat zijn account als hoofd maar speel ik gewoon met mijn account en PS+-voordelen. Ik ga ervanuit dat dit ook geldt voor PS5.
Dus best je PS+ acc als hoofd zetten.Ook op PS5 is het zo.
Als je wilt dat de andere accounts op je systeem ook kunnen meegenieten van de PS+voordelen => jaDus best je PS+ acc als hoofd zetten.
In mijn geval een later toegevoegde USA account waar ik PS+ op heb genomen
@Jonas89 hebt gij hierover meer info?Kan iemand mij zeggen of je nog prepaid beltegoed kan toevoegen? Ik zit op de store via website en er staat nu iets van telefoonabbo toevoegen ipv betalen met krediet,
Als ze dees geflikt hebben kunnen ze mijn kl*ten kussen ze, had toevallig orange tijdje geleden aan de lijn, ik zei dat ik niet wou overstappen naar een abbo omdat ik dat in de store bezig, al die mannen spelen onder 1 hoedje mijn gedacht
Ja dat lukt hier dus niet, ik geef die code in die ik via sms ontvang en 'er is een fout opgetreden'.Ik zei het toch onlangs, Kamperske reageerde toen dat het al eventjes was
ik moest dus mijn gsm-nr toevoegen aan mijn account. Andere systeem dan vroeger
moet je eens kijken bij de powersettings bij HDMI. had dit ook voor. maar kan zo niet meer juist zeggen waar en hoe (niet op de PS nu)Vraagje, als ik vroeger mijn PS4 opstartte, dan ging mijn TV automatisch aan en ging hij naar het correcte HDMI kanaal.
Toen ik mijn PS5 net had ging dit ook perfect.
Dit lukt nu ook nog steeds, echter heb ik nu opeens ook het omgekeerde voor. Zodra ik mijn TV start, dan start mijn PS5. Dit vind ik niet handig, want soms wil ik gewoon naar mijn digicorder kijken en dan start die PS5 ineens op.
Als ik naar de settings van de PS5 ga bij HDMI, dan kan ik HDMI Link uitzetten, maar dan start mijn TV niet meer als ik de PS5 start.
Is er een manier om enkel de TV te starten als ik de PS5 start?
Idem, ik bel donderdag is naar sony, dik kut deesJa dat lukt hier dus niet, ik geef die code in die ik via sms ontvang en 'er is een fout opgetreden'.
Dan zal het eerder dit moment aan hun liggenJa dat lukt hier dus niet, ik geef die code in die ik via sms ontvang en 'er is een fout opgetreden'.
Dat kan ook.Dan zal het eerder dit moment aan hun liggen

is niet zo, Orange stond er vroeger apart bij 200% zeker.Was zo al en orange valt daaronder
Hier niet ze, afaikis niet zo, Orange stond er vroeger apart bij 200% zeker