algemene discussie | PlayStation

Domme vraag, maar is het mogelijk om mijn monitor beeld te casten naar een Samsung Q90t smart TV?

Mijn PS5 staat aangesloten op een monitor in een uithoek van de living. Ik speel hier vooral Warzone en online sport games. Als de TV beschikbaar is zou het fijn zijn om wat platform en RPG games op groot scherm te spelen zonder alles te moeten verhuizen...
PS5 ondersteunt remote play.

Mocht je nog een PS4 of PlayStation TV hebben staan, dan zou je deze kunnen gebruiken om het beeld (via LAN) te casten naar je Samsung TV.

ja tuurlijk werkt dat , had ook niet anders verwacht , ma dan garanderen ze wel niet dat alle games goed en vlot zullen laden en spelen.
nu mss nog wel maar wss zullen er wel games zijn die wel die hoge snelheid nodig hebben bv grote openworld games

PS5 ondersteunt remote play.

Mocht je nog een PS4 of PlayStation TV hebben staan, dan zou je deze kunnen gebruiken om het beeld (via LAN) te casten naar je Samsung TV.

PS4 werd verkocht.

Geen andere optie dan buiten de hele setup verhuizen? Had gehoopt op een remote app op de Samsung tv maar helaas...

Iemand een idee, wanneer je de 6 gratis maanden Apple TV activeert op je PS5, je dit ook kan bekijken op een PS4 of via de App op je Smarttv ?
Of is dit uitsluitend gebonden aan je PS5 ?

Iemand een idee, wanneer je de 6 gratis maanden Apple TV activeert op je PS5, je dit ook kan bekijken op een PS4 of via de App op je Smarttv ?
Ik moet het zelf nog activeren dus ik ben niet zeker maar heb ergens gelezen dat nadat het geactiveerd is op de ps5 het een account is als een ander (en dus overal te kijken).

Dit lijkt me eerder account gebonden, dus je zal moeten registreren en dan zal je dat op gelijk welk toestel kunnen bekijken.

Ik moet het zelf ook nog activeren, maar hoe ik het las en begreep: kan met een nieuwe iCloud-account of met een bestaande (je kan dus altijd op je Smart TV of via een ander toestel kijken), maar je moet de activatie via je PS5 doen (kan niet via je PS4 of een ander toestel).

Is gebonden aan je Apple ID, dus je kan eender waar Apple TV bekijken.

die prijzen van SSD's zijn toch niet normaal, komt dat door die semiconductor shortage ofzo? Ik ga heus geen 200€ betalen voor 1TB

die prijzen van SSD's zijn toch niet normaal, komt dat door die semiconductor shortage ofzo? Ik ga heus geen 200€ betalen voor 1TB
Ik vind ze net vrij goed meevallen, het blijven natuurlijk wel PCIe 4.0 dus die zijn sowieso al duurder dan de 3.0.
Die prijzen daarvan zullen ook nog wel zakken.

de prijzen gaan ni echt zakken vrees ik , samsung heeft aangekondigd hun nand chips duurder te maken in Q3 van 2021 .
dus het zal eerder terug duurder worden dan goedkoper.

Misschien niet direct maar zeker wel op termijn. Toen ik mijn PCIe 3.0 gekocht had stond deze ongeveer even duur als de PCIe 4.0 nu.

PS4 werd verkocht.

Geen andere optie dan buiten de hele setup verhuizen? Had gehoopt op een remote app op de Samsung tv maar helaas...
Lange HDMI kabel kopen eventueel? Als het toch in dezelfde ruimte is? Ofwel kabels voorzien zodat je enkel console moet verplaatsen. Dat wireless gamen is meestal niet zo goed, zeker niet bij games waar het wat 'sneller' gaat.

Lange HDMI kabel kopen eventueel? Als het toch in dezelfde ruimte is? Ofwel kabels voorzien zodat je enkel console moet verplaatsen. Dat wireless gamen is meestal niet zo goed, zeker niet bij games waar het wat 'sneller' gaat.
Zo doe ik het ook, bij mij staat de console onder de tv maar de tv is meestal bezet door vrouw/kids dus game ik op de pc monitor. En die is bij mij verbonden met een HDMI kabel van 10m

Terug
Bovenaan