Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is die heatsink eigenlijk persé nodig voor de PS5 ?Vraag me af of er echt zoveel mensen niet toekomen met de storage? Een ssd met heatsink kost ook al snel 250 euro
Jep verplicht. Meen me te herinneren dat er al vragen waren bij het feit hoe Sony dat slot zou gekoeld krijgen. Zo dusis die heatsink eigenlijk persé nodig voor de PS5 ?

Sony geeft dat toch mee in de requirements, dus ik verwacht van wel, zal met de koeling en of airflow te maken hebben vermoedelijkis die heatsink eigenlijk persé nodig voor de PS5 ?
Ik ga voorlopig niet uitbreiden. Ik kom voldoende toe met de interne ssd want ik verwijder gewoon de games die ik heb gespeeld en heb niet veel games ineens geïnstalleerd.Vraag me af of er echt zoveel mensen niet toekomen met de storage? Een ssd met heatsink kost ook al snel 250 euro
Zelfde tactiek hierIk ga voorlopig niet uitbreiden. Ik kom voldoende toe met de interne ssd want ik verwijder gewoon de games die ik heb gespeeld en heb niet veel games ineens geïnstalleerd.
meestal 1 MP game (wrs najaar BF2042) + 2/3 games die ik laat staan.Bij mij zal het ook zoiets zijn.Zelfde tactiek hiermeestal 1 MP game (wrs najaar BF2042) + 2/3 games die ik laat staan.
ik heb dan meestal nog de helft over
Speciaal voor u net geprobeerd. Mij lukte het via de app, moest enkel nog eens opnieuw inloggen.Nog iemand die niet in de store via de app geraakt?
Is er nog een andere manier om de maandelijkse games al te kunnen claimen, of is dat volgende week pas ?
Nog iemand die niet in de store via de app geraakt?
Is er nog een andere manier om de maandelijkse games al te kunnen claimen, of is dat volgende week pas ?
Ga gewoon naar de website?
Ik ga nu uw link eens gebruiken, maar deze linkte mij door naar de app, waar het weeral geblokkeerd was, mss gewoon de verkeerde store link gebruikt
Kan deze headset dan ook draadloos gebruikt worden voor de series x ?Ik gebruik de Bose QC35 II in combinatie met deze adaptor.
Zeer tevreden van.