algemene discussie | PlayStation

Vraag me af of er echt zoveel mensen niet toekomen met de storage? Een ssd met heatsink kost ook al snel 250 euro

Vraag me af of er echt zoveel mensen niet toekomen met de storage? Een ssd met heatsink kost ook al snel 250 euro
Ik ga voorlopig niet uitbreiden. Ik kom voldoende toe met de interne ssd want ik verwijder gewoon de games die ik heb gespeeld en heb niet veel games ineens geïnstalleerd.

Ik ga voorlopig niet uitbreiden. Ik kom voldoende toe met de interne ssd want ik verwijder gewoon de games die ik heb gespeeld en heb niet veel games ineens geïnstalleerd.
Zelfde tactiek hier 😆 meestal 1 MP game (wrs najaar BF2042) + 2/3 games die ik laat staan.
ik heb dan meestal nog de helft over

Zelfde tactiek hier 😆 meestal 1 MP game (wrs najaar BF2042) + 2/3 games die ik laat staan.
ik heb dan meestal nog de helft over
Bij mij zal het ook zoiets zijn.
Games die ik uitgespeeld heb zal ik 99% zeker nadien nooit meer aanraken dus waarom die plaats laten innemen.

Ik heb nu 17 games geïnstalleerd, paar grotere spellen en een hoop indies en ik heb nu nog 69 GB over (nice). En dat is voor een groot deel omdat ik te lui ben om spellen meteen te deleten. Zijn er echt mensen die meer dan 10 spellen tegelijk spelen?

Hier eigenlijk ook geen nood aan een uitbreiding. Heb meestal ook maar één game geïnstalleerd, dus kom ruim toe met de standaard beschikbare ruimte.

Nog iemand die niet in de store via de app geraakt?

Is er nog een andere manier om de maandelijkse games al te kunnen claimen, of is dat volgende week pas ?

Ik ga nu uw link eens gebruiken, maar deze linkte mij door naar de app, waar het weeral geblokkeerd was, mss gewoon de verkeerde store link gebruikt

Edit, volledig geblokkeerd die app, maar in de chrome app linkte hij mij door naar de PlayStation app, waar het dus niet lukte

Maar via uw link in samsung browser dus wel

Edit 2 : heb mij dus in en uitgelogd, en alles was ok daarna, wss omdat ik enkele settings nog moest bevestigen in de ps app

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de Bose QC35 II in combinatie met deze adaptor.
Zeer tevreden van.
Kan deze headset dan ook draadloos gebruikt worden voor de series x ?
Ik zoek eigenlijk een headset die op de switch, ps5 en series x draadloos kan gebruikt worden en heb zelf al wat van bose dus ken de kwaliteit wel
Het moet draadloos zijn en liefst de crosschat ook, maar ik had gelezen dat het voor de series x niet draadloos kan

Domme vraag, maar is het mogelijk om mijn monitor beeld te casten naar een Samsung Q90t smart TV?

Mijn PS5 staat aangesloten op een monitor in een uithoek van de living. Ik speel hier vooral Warzone en online sport games. Als de TV beschikbaar is zou het fijn zijn om wat platform en RPG games op groot scherm te spelen zonder alles te moeten verhuizen...

Lastig denk ik. Er bestaat wel iets als "Wireless HDMI" maar die setups kosten ook wel wat en de ervaringen zijn van wat ik hoor mixed.

Een hele lange HDMI kabel wegwerken zal het beste resultaat geven maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan in veel gevallen.

Terug
Bovenaan