algemene discussie | PlayStation

Mijn ene controller is plots doodgegaan... ?

Tijdens het spelen viel hij plots uit. Totaal geen reactie meer als ik op de PS-knop druk, of samen met de Share-knop ingedrukt houden of zelfs als ik reset doe. Reageert ook niet in de docking station of als ik hem aansluit met een USB-kabel... ik vrees het ergste.

Was nochtans een controller van rond de 1,5, maar werd nauwelijks gebruikt, omdat ik liever mijn andere controller gebruik. Heb nog altijd die, akkoord, maar tis gewoon kaka :(
Ik zou dat melden bij Sony. Met de vraag om kosteloos een nieuwe te verzenden.

Ik zou graag de originele Resident Evil 3 van 1999 willen aanschaffen maar ik zie ze niet op de ps store.
Ik las ergens wel dat je eraan kon via een soort plugin?

Ik kan toch nog via mijn PS3 op de winkel gaan en oude games aanschaffen.
Je moet ze wel ingeven in de zoekactie, maar OG Resi 1, 2 en 3 staan er in,,,ik kan het weten wat ik heb ze een paar weekjes geleden aangekocht toen er nog sprake was om de store dicht te gooien (wat uiteindelijk niet zal doorgaan)

Ik had wel problemen op de knop 'kopen' te vinden. Die is onzichtbaar maar werkt wel degelijk.

Waren ze daar niet op terug gekomen?
Jep, voor PS3 en PS Vita zijn de stores toch open gebleven. Voor PSP niet. Die stores zijn gevoelig voor hacking (denk aan de grote PSN hack in 2011), dus ik verschiet ervan dat ze erop zijn teruggekomen. Als de store nu toch gehackt wordt en de hackers betaalgegevens kunnen buit maken op de één of andere manier, dan denk ik dat wie die petitie mee ondertekend had toch niet geweldig gaat slapen. 😅

Zit er eigenlijk een verschil in de ervaring van 3D Audio tussen een Pulse 3D headset van Sony zelf, of bijvoorbeeld een Headset wat je aansluit via je controller? Van Returnal lees ik dat ze deftige 3D Audio hebben geïmplementeerd. Ik heb zelf een Beats Studio Wireless 3 die ik via kabel kan aansluiten. Ik kan daar ook 3D Audio mee enablen in de Ps5 sound settings. Ik hoor wel het effect ervan, maar hoor je dit dan beter bij de officiële headset? Omdat ze daar echt wel de feature 3D Audio naar voor schuiven.
Op internet lees ik dat het allemaal niet zoveel uitmaakt?

Ik heb recent ook nieuwe headset gekocht voor pc en ps5 (steelseries arctis 7) en met mijn research kwam het ook steeds naar boven dat die 3d audio letterlijk door eendert wat kan weergegeven worden. Die pulse3d headset heeft ook maar gewoon 1 driver in elk oor dus... Ik had hiervoor een ps4 Gold wireless headset en het verschil in kwaliteit met de steelseries is wel enorm eigenlijk dus zo wauw zijn die officiële Sony headsets niet, en zal bij de nieuwe ook wel zo zijn denk ik.. Maar wil niet zeggen dat ze slecht zijn natuurlijk, zeker niet voor dat geld! Maar om hem speciaal te kopen voor die 3d audio lijkt mij totaal niet nodig.

Omdat ik een vermoeden heb dat ik een dead battery heb zitten in mijn controller, had ik besloten om een oude controller van mijn broer open te doen en die batterij uit te proberen. Zo geleerd dat er potverdikke een verschil is tss de PS4 basic en PS4 Slim/Pro batterijen. Aansluiting van de oude is dikker dan die van de nieuwe :wallbash:

Ahja, heb dan maar online een nieuwe batterij besteld, kan het maar proberen ipv ineens een nieuws PS4 controller aan te schaffen :)

E2UvPrWWYAYCm1s

Iemand last met het volgende op ps5? : de Spotify muziek blijft soms van een halve seconde tot 3 a 4seconden hangen... Geluid van de game zelf (fifa) loopt gewoon door, maar muziek stopt soms om onverklaarbare reden en gaat plots ineens verder... Echt bizar, dacht eerst dat het aan men headset lag, maar is ook zo als ik geluid laat lopen via de tv...

Terug
Bovenaan