Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook al voorgehad met Playstation, eens herstarten?Zit nu opeens zonder geluid.
Ik was aan het gamen en geluid viel opeens weg, dacht eerst dat het aan mijn tv lag maar werkt nog perfect.
Nog iemand gehad? Beeld werkt wel nog normaal.
Lijkt voorlopig te helpen, merciOok al voorgehad met Playstation, eens herstarten?
.Komt heel af en toe nekeer voor, nog geen fix /update die dit heeft verholpen, maar echt wel nog maar een paar keer voorgevallen ofzoLijkt voorlopig te helpen, merci.
MogelijksMogelijk HDMI kabel?
blog.playstation.com

blog.playstation.com
blog.playstation.com
blog.playstation.com
Heb zelf deze om de PS2 te gebruiken werkt prima de MAR MITEKIemand ervaring met PS1/PS2 HDMI adapters?
Ik ben aan het kijken om een PS1 en 2 aan te kopen vooral voor de Gran Turismo games
Iemand ervaring met PS1/PS2 HDMI adapters?
Ik ben aan het kijken om een PS1 en 2 aan te kopen vooral voor de Gran Turismo games
Tune in live this Wednesday for more than 35 minutes of reveals and news from developers around the world. We’ll share new looks at anticipated third-party and indie titles, plus updates from some of our teams at PlayStation Studios – including an extended look at Saros, Housemarque’s mysterious new title arriving next year. Look forward to nearly five minutes of gameplay captured on PS5.
blog.playstation.com
Vrees ervoor, maar maarxzou welkom zijnHopelijk eens wat Wolverine gameplay