algemene discussie | PlayStation

Hier net als vorig jaar ook niet mogelijk. Loopt nog tot juli 2026.
Zodra ik verlengd heb schakel ik meteen automatisch verlengen uit, desondanks geen korting.
Mijn Essential liep af op 9 november.
Op 6 november kijk ik voor te verlengen en ik kreeg direct 30% korting.
Ik schakel automatisch verlengen altijd direct uit.

Geprofiteerd van de korting met black friday en nieuw abonnement PS Plus (Essential) genomen, voor mij persoonlijk zijn de Plus Extra en Premium veel te duur, natuurlijk is het laatste nu wel interessanter voor wie een Portal heeft...

Geprofiteerd van de korting met black friday en nieuw abonnement PS Plus (Essential) genomen, voor mij persoonlijk zijn de Plus Extra en Premium veel te duur, natuurlijk is het laatste nu wel interessanter voor wie een Portal heeft...
Hangt inderdaad wat af van persoon tot persoon, ik vind Premium by far de beste value hebben voor zijn geld en het heeft ook nog eens 5% extra korting ten opzichte van Extra. Maar de meerwaarde van die tier gebruik ik zelf gewoon niet, dusja dan moet je het niet doen uiteraard. Maar voor mensen die graag die retro games spelen die ze maandelijks toevoegen is dit wel de max natuurlijk en nu zeker in combo met die portal streaming...

Die edge controller is eigenlijk kleiner in het echt dan een gewone ds5. Ik dacht dat da een pak groter ging uitvallen... Wel een pakje zwaarder zo, sebiet eens uittesten, wel schone verpakking met de harde shell, super cool met de PS logo in originele kleuren erop

Wel nog eens zien voor wat alle accessoires dienen die erbij zitten

Waar te vinden de korting? Dan ook eens verlengen

Het is al een tijd stil rond die Stars Rewards voor €5 of €20 PSN cash.
* Heeft iemand bij wie ze verdwenen waren ze ondertussen terug ?
* Zijn er mensen die ze überhaupt nog hebben nu ?
Hier is het nog altijd noppes en op het einde van de maand vervallen er punten bij mij.

Bij mij verdwenen en sindsdien niet meer teruggekomen.

Shuhei Yoshida vertrekt bij PlayStation.

Hij blijft naar eigen zeggen wel nog actief in de gamingwereld.

f08c6817158fdaaad85032f0e0ffc8af32c7ec7c.jpg

Wat een timing. Ben momenteel It Takes Two met dochter aan het spelen met EA Play dat €0,99 was voor 1 maand, en was al aan het hopen dat ITT in de Black Friday deals zou komen. Maar dit is perfect want onze EA Play loopt volgende woensdag af.
En wat een zalig game overigens. Beste co-op game die ik ooit speelde.

9f6527865ce1523357c16203ce870a9a1240d11b.jpg

PlayStation Plus Premium Classics for December

Today we’re happy to share the first reveal of a trio of PlayStation classic titles joining PlayStation Plus Premium’s lineup in December, all of which help celebrate PlayStation’s 30th anniversary. Starting December 10, members will be able to complete the PS2 Sly trilogy with the release of Sly 2: Band of Thieves and Sly 3: Honor Among Thieves and also enjoy Naughty Dog’s PS2 adventure Jak and Daxter: The Precursor Legacy. We’ll have more news on the full PlayStation Plus Game Catalog and Premium lineups1, later.

ben ik er naast aan het zien of staat psn+ niet echt in promo voor bestaande klanten tijdens deze black friday weken (:p)?

ben ik er naast aan het zien of staat psn+ niet echt in promo voor bestaande klanten tijdens deze black friday weken :)p)?
Hier heb ik wel korting op PS+ en mijn abbo loopt nog tot februari.
Automatisch vernieuwen staat wel uit. Dat maakt dacht ik wel verschil dat stond hier ergens eerder op het forum. :p

Terug
Bovenaan