Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haal mij resultaten van Tweakers :Vind jij het niet vreemd dat je op websites zoals Reichelt (nog nooit van gehoord) moet gaan zoeken voor een ps4 controller op stock?
Is toch normaal? De PS5 is al meer dan 3 jaar uit. Ooit moet het eens stoppen voor de vorige generatie hoor.Vind jij het niet vreemd dat je op websites zoals Reichelt (nog nooit van gehoord) moet gaan zoeken voor een ps4 controller op stock?
wat is er mis met de PS4 controllers, ze zijn nergens nog te vinden. Niet op ps website, bol, mediamarkt, fnac, ...
blog.playstation.com
Star wars episode 1 one nostalgie![]()
PlayStation Plus Game Catalog for January: Resident Evil 2, Tiny Tina’s Wonderlands, Hardspace: Shipbreaker and more
All playable January 16.blog.playstation.com
PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog
Tiny Tina’s Wonderlands – Next-Level Edition | PS4, PS5
Resident Evil 2 | PS4, PS5
Hardspace: Shipbreaker | PS5
LEGO City Undercover | PS4
Just Cause 3 | PS4
Session: Skate Sim | PS4, PS5
Shadow Tactics: Blades of the Shogun | PS4
Vampire: The Masquerade – Swansong | PS4, PS5
Surviving the Aftermath | PS4
PlayStation Premium | Classics
Rally Cross | PS4, PS5
Star Wars: Episode 1 The Phantom Menace | PS4, PS5
Street Fighter: 30th Anniversary Collection | PS4
Legend of Mana | PS4
Secret of Mana | PS4

Hopelijk met trophiesStar wars episode 1 one nostalgie![]()
Idem.Ik ging eigenlijk stoppen met die Extra omdat ik het te veel geld vond voor de aantal uren die ik maar kan spelen maar toch weer een aantal titels die ik eens wil testen...
Geluid is identiek aan dat vh filmpje, maar dan veel luider nog. Tijd om de fan te vervangen, stofzuiger eventjes nemen onder de witte platen of uitblazen met perslucht aan bepaalde openingen?
Imo, accounts die op dezelfde ps gespeeld worden kunnen op elk van die accounts worden gespeeld, onder de respectievelijke account, zoon a kan spellen opstarten onder zijn account, maar ook de spellen opstarten onder account a dewelke zoon b heeft gekocht (en vice versa)Ok hier misschien de meest 'noob' vraag ooit in dit topic maar van Playstation ken ik eigenlijk niets.
Mijn 2 zonen hebben beide een Playstation account. Tot nu toe hebben ze altijd spelletjes gekocht met een disc maar nu willen ze een online spel kopen. Maar als ik dat ene spel koop kunnen beide accounts dan dit spel spelen? Ze spelen overigens op dezelfde Playstation 4.
Wel een extra aandachtspunt: ze moeten de PS4 dan als hun primaire console in hun account zetten (en dat kan maar 1 console zijn). Anders kan enkel de account die het gekocht spelen op die console.Imo, accounts die op dezelfde ps gespeeld worden kunnen op elk van die accounts worden gespeeld, onder de respectievelijke account, zoon a kan spellen opstarten onder zijn account, maar ook de spellen opstarten onder account a dewelke zoon b heeft gekocht (en vice versa)
Volgens mij, als iemand op 1 account psplus heeft kan de andere zoon ook online spelen... Ik zeg het er maar bij, want sommige spelletjes vereisen psplus