Jep, daar was ik ook. Om dan diene PlayStation uit mijn poten te laten vallen voor al dat volk. Lol.Kreeg ook deze melding bij mij op FB.
Er stond dan nog een xbox okk bij met fifa 14.
Da waren nog eens tijden: nachtopening aan de GM in Eeklo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, daar was ik ook. Om dan diene PlayStation uit mijn poten te laten vallen voor al dat volk. Lol.Kreeg ook deze melding bij mij op FB.
En werkte de PS nog?Jep, daar was ik ook. Om dan diene PlayStation uit mijn poten te laten vallen voor al dat volk. Lol.

Zeer zeker.En werkte de PS nog?![]()
Killzone en Knack waren hier ook meteen binnen die dag. En dan kreeg je via PS Plus ook nog eens Contrast en Resogun. Resogun bleek de launchgame te zijn die ik uiteindelijk het meeste speeldeKrijg vandaag deze herinnering op Facebook. Exact 10 jaar geleden. Had het gepost om 2:19 's nachts
Bekijk bijlage 25049

KnackKrijg vandaag deze herinnering op Facebook. Exact 10 jaar geleden. Had het gepost om 2:19 's nachts
Bekijk bijlage 25049

Killzone en Knack waren hier ook meteen binnen die dag. En dan kreeg je via PS Plus ook nog eens Contrast en Resogun. Resogun bleek de launchgame te zijn die ik uiteindelijk het meeste speelde![]()
Ik was de eerste in gm eeklo voor de ps3 dan nog wa gebabbeld, woonde toen nog thuis in lochristi ben 3u thuis gekomen en da spel daar gezet en recht mijn bede in lolKreeg ook deze melding bij mij op FB.
blog.playstation.com
. Alleszins wel interessant om eens te spelenis Power wash met tijd enzo? Dus zo veel mogelijk cleanen in bepaalde tijd of is het eerder relaxing game ?Idem hier met lego 2k drive.
Leek op een goed spel om tussendoor wat racekes te doen of couch co-op.
Power wash sim is ook goed om te relaxen verrassend genoeg.
Sable ooit aan begonnen op gamepass maar dan met andere games begonnen. Alleszins wel interessant om eens te spelen
Maw. Een goede maand imo
Career is gewoon op 't gemakske; daar zit geen druk (pun intended) op.is Power wash met tijd enzo? Dus zo veel mogelijk cleanen in bepaalde tijd of is het eerder relaxing game ?
Mijn zoon wil een toetsen bord voor op zijn ps5 te spelen (fortnite)
Iemand die iets kan aanraden (niet te duur)
Mijn vraag was omdat hij gisteren 1 zag staan en blijkbaar stond erop only Windows nja veel ken ik er niet vanzo goed als elk toetsenbord werkt op ps5, ik speelde op ps4 met een Logitech toetsenbord van 10 jaar oud.
Mijn vraag was omdat hij gisteren 1 zag staan en blijkbaar stond erop only Windows nja veel ken ik er niet van