Ik lees over het algemeen wel positieve reviews. Stabiel en snel wifi zal wel het belangrijkste zijn vermoed ikHeb ik ook wat schrik van, op men iphone heb ik steeds lag.
En natuurlijk geen zin om 200€ te betalen om mss het zelfde te hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees over het algemeen wel positieve reviews. Stabiel en snel wifi zal wel het belangrijkste zijn vermoed ikHeb ik ook wat schrik van, op men iphone heb ik steeds lag.
En natuurlijk geen zin om 200€ te betalen om mss het zelfde te hebben.
Als ge uw psn naam ingeeft kunt ge update user doen, dan is het normaal gerefreshtIemand een idee waarom het zolang duurt vooraleer mijn trophies zichtbaar zijn op de site van psnprofiles? Ik ben ondertussen toch al bijna twee weken geleden begonnen met Lies of P, maar staat nog geen enkele trophy van op. En toen ik Platinum had op Hogwarts Legacy duurde dat toch ook vrij lang vooraleer dat geüpdate was.

Iemand een idee waarom het zolang duurt vooraleer mijn trophies zichtbaar zijn op de site van psnprofiles? Ik ben ondertussen toch al bijna twee weken geleden begonnen met Lies of P, maar staat nog geen enkele trophy van op. En toen ik Platinum had op Hogwarts Legacy duurde dat toch ook vrij lang vooraleer dat geüpdate was.

Je kunt toch manueel updaten op PSNprofiles?Iemand een idee waarom het zolang duurt vooraleer mijn trophies zichtbaar zijn op de site van psnprofiles? Ik ben ondertussen toch al bijna twee weken geleden begonnen met Lies of P, maar staat nog geen enkele trophy van op. En toen ik Platinum had op Hogwarts Legacy duurde dat toch ook vrij lang vooraleer dat geüpdate was.
Klopt. Blijkbaar ben ik niet ingelogd. Ik ben wel mijn wachtwoord vergeten, maar ik krijg de mail ervan niet binnen.Je kunt toch manueel updaten op PSNprofiles?
Is dat gewoon hetzelfde account als op playstation.com?
Benieuwd naar je bevindingen

Vanaf aanstaande vrijdag 17 november tot en met 27 november 2023, kunnen PlayStation-eigenaren profiteren van 30% korting op een jaarabonnement PlayStation Plus Essential, Extra of Premium. De aanbieding geldt voor zowel nieuwe als bestaande PS Plus-abonnees. Dus als je al PlayStation Plus hebt, voeg je daar 365 dagen aan toe voor een lagere prijs.
Ik zie in ieder geval geen korting als ik mijn PS+ Essential een jaar wil verlengen, ik moet de volle pot betalen. Ik denk dat deze informatie niet juist is.Vanaf aanstaande vrijdag 17 november tot en met 27 november 2023, kunnen PlayStation-eigenaren profiteren van 30% korting op een jaarabonnement PlayStation Plus Essential, Extra of Premium. De aanbieding geldt voor zowel nieuwe als bestaande PS Plus-abonnees. Dus als je al PlayStation Plus hebt, voeg je daar 365 dagen aan toe voor een lagere prijs.
Tijdens Black Friday kost een jaarabonnement op PlayStation Plus:
- Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je tijdelijk €50,39 i.p.v. €71,99.
- Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je tijdelijk €88,19 i.p.v. €125,99.
- Een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je tijdelijk €106,39 i.p.v. €151,99.
Ik zie in ieder geval geen korting als ik mijn PS+ Essential een jaar wil verlengen, ik moet de volle pot betalen. Ik denk dat deze informatie niet juist is.
Heb je nog een bestaand PS+ abo? Werkt enkel wanneer je geen actief PS+ abo hebtIk zie in ieder geval geen korting als ik mijn PS+ Essential een jaar wil verlengen, ik moet de volle pot betalen. Ik denk dat deze informatie niet juist is.
Heb je nog een bestaand PS+ abo? Werkt enkel wanneer je geen actief PS+ abo hebt
Inderdaad verkeerde info dan want op Reddit zeggen ze ook dat bestaande abo's niet aan de korting kunnen meedoen tenzij ze upgraden van TierMijn bestaande abo loopt af in 2026. Maar in de Quote staat dat het ook voor bestaande abonnementen was.
Ik wou enkel duidelijk maken dat deze informatie dus niet klopt.
Dan zou ik mijn huidig abonnement moeten opzeggen, om dan morgen opnieuw PS+ aan te schaffen, beetje belachelijk vind ik dat.
Bij het upgraden zie ik wel een korting van 25% naar Extra en 30% naar Premium. Maar dat moet ik dus niet hebben.
Zijn jullie zeker dat dit verkeerde info is want een vriend van mij krijgt wel degelijk geen korting hoor.Inderdaad verkeerde info dan want op Reddit zeggen ze ook dat bestaande abo's niet aan de korting kunnen meedoen tenzij ze upgraden van Tier