algemene discussie | PlayStation

Lap, moet ik dus de komende tijd gaan beslissen of ik nog voor het oude model wil gaan. Ik zou mijn OG PS4 die op mijn bureau staat nog willen vervangen door een PS5. PS4 durft wel eens vastlopen (niet hitte gerelateerd) + betere performance voor mijn PS4 games + mogelijkheid om GT7 met mijn playseat in combinatie met een nog aan te schaffen PSVR 2 te kunnen spelen. Kleiner model zou wel handig zijn, maar qua looks vind ik het zeker geen vooruitgang. Voor de helft ook nog eens met glossy plastic. Het oudere model spreekt me dan toch nog meer aan.
Of voor de Spiderman 2 editie gaan?

De console is er niet mooier op geworden, maar als er een interessante inruilactie is dan upgraden we wel naar de Slim.

De console is er niet mooier op geworden, maar als er een interessante inruilactie is dan upgraden we wel naar de Slim.
Hoezo upgraden? Is er qua specs ook een upgrade? Das normaal toch niet bij een slim?

Ik zou eventueel ook wel durven upgraden maar dan van eentje zonder disc naar eentje met. Als dat zou lukken voor een €150 ben ik de prijs van een blu ray speler kwijt en scheelt het mij een hdmi poort...

Ik heb een Jabra headset voor mijn pc. Als ik die usb-c Dongle in de ps5 steekt herkent hij die wel en connecteert hij ook met die headset, maar het gamegeluid in de headset is nauwelijks hoorbaar. Iemand tips?

Het zou puur zijn voor het gamegeluid zelf, niet voor multiplayer conversaties.

Ik heb een Jabra headset voor mijn pc. Als ik die usb-c Dongle in de ps5 steekt herkent hij die wel en connecteert hij ook met die headset, maar het gamegeluid in de headset is nauwelijks hoorbaar. Iemand tips?

Het zou puur zijn voor het gamegeluid zelf, niet voor multiplayer conversaties.
Je muziek, of geluid hoger zetten in de cross bar menu?

Onder de geluidsknop dus door even op de PS knop te duwen

Staat. Keyboard op nieuwe tablet stond blijkbaar nog Engels.
Ok, en in de instellingen (algemeen) devices, wat zegt dat? Ik zeg maar iets, ben ni zeker, maar als ge microfoon hebt kun je in principe uw device verder instellen in dat menu dacht ik, ook uw sterkte van geluid misschien??

Ik lees wel op reddit dat Jabra zelf zegt dat hun headsets niet gemaakt zijn voor ps5, en dus ook soms niet compatibel kunnen zijn...

Vraagje, ne copain wil zijn ps4 hdd uitbreiden naar 2 TB hdd. Moet hij psplus hebben daarvoor voor de savegames, of wat raden jullie aan daarvoor?

Ok, en in de instellingen (algemeen) devices, wat zegt dat? Ik zeg maar iets, ben ni zeker, maar als ge microfoon hebt kun je in principe uw device verder instellen in dat menu dacht ik, ook uw sterkte van geluid misschien??

Ik lees wel op reddit dat Jabra zelf zegt dat hun headsets niet gemaakt zijn voor ps5, en dus ook soms niet compatibel kunnen zijn...
Ja daar vreesde ik al voor. Heb in de instellingen nog wat aangepast, maar heb het uiteindelijk opgelost gekregen op de headset zelf. Als ik de volume knop inhield, disconnecte de headset elke keer, maar met gewoon tikken op die knop ging het volume gelukkig wel omhoog.

Iemand aanrader voor mij? Na stray en inside heb ik terug wat meer zin om te gamen. Maar liefst niet te moeilijk, niet te lang en van verhaal niet te ingewikkeld. Puzzels zijn een pluspunt, net als mogelijkheid dat zoontje meekijkt / zelf eens kan spelen. Ik zoek dus eigenlijk iets wat lijkt op inside en stray

Iemand aanrader voor mij? Na stray en inside heb ik terug wat meer zin om te gamen. Maar liefst niet te moeilijk, niet te lang en van verhaal niet te ingewikkeld. Puzzels zijn een pluspunt, net als mogelijkheid dat zoontje meekijkt / zelf eens kan spelen. Ik zoek dus eigenlijk iets wat lijkt op inside en stray

Cocoon, van de lead designer van Inside.

En natuurlijk kan je ook Limbo spelen (mocht je deze nog niet gespeeld hebben.)

Terug
Bovenaan