algemene discussie | PlayStation

Ik heb momenteel een essential abonnement van 12 maanden die dit weekend afloopt. Bij mijn abonnementen staat er volgende betaaldatum 30/9/2023

Deze week heb ik een melding gekregen dat mijn abonnement bijna afloopt en dat het wordt verlengd maar dat er een probleem is met mijn factureringsgegevens en dat ik mijn betalingsgegevens moest updaten. Ik heb dat ondertussen gedaan maar ik heb geen idee of dat nu in orde is en als dat automatisch zal verlengt worden.

Vroeger kocht ik mijn abonnement altijd in de winkel en daarom ken ik er dus werkelijk niks van.
Dus als er iemand kan helpen : Moet ik eerst geld op mijn account zetten of moet ik helemaal niks doen ? En is dat ook nog aan de oude prijs of al de nieuwe ?

Deze week heb ik een melding gekregen dat mijn abonnement bijna afloopt en dat het wordt verlengd maar dat er een probleem is met mijn factureringsgegevens en dat ik mijn betalingsgegevens moest updaten. Ik heb dat ondertussen gedaan maar ik heb geen idee of dat nu in orde is en als dat automatisch zal verlengt worden.
Dat ruikt als oplichting.
Heb je die melding via email gehad? Moet je controleren als het effectief van playstation komt, en ik denk dat playstation je direct alle info zou meedelen ook qua prijs en verlenging.

Dus als er iemand kan helpen : Moet ik eerst geld op mijn account zetten of moet ik helemaal niks doen ? En is dat ook nog aan de oude prijs of al de nieuwe ?
Als je een credit card gekoppeld hebt aan je PSN account (zie je bij betalingsmethodes op je account, via de app of via store.playstation.com, dan zou dat automatisch moeten gaan. Gewoon eens checken op de dag zelf onder Abonnementbeheer in app of website om te zien of einddatum nu een jaar later is. Sowieso krijg je ook mail wanneer ze verlengen, vermoed ik.

Dat ruikt als oplichting.
Heb je die melding via email gehad? Moet je controleren als het effectief van playstation komt, en ik denk dat playstation je direct alle info zou meedelen ook qua prijs en verlenging.
Het was een melding op mijn playstation zelf. Vorig jaar heb ik een creditcard van iemand anders gebruikt omdat ik dat zelf niet had. Ondertussen is die card dat ik gebruikt heb veranderd dus mss dat ik daardoor die melding kreeg.

Als je een credit card gekoppeld hebt aan je PSN account (zie je bij betalingsmethodes op je account, via de app of via store.playstation.com, dan zou dat automatisch moeten gaan. Gewoon eens checken op de dag zelf onder Abonnementbeheer in app of website om te zien of einddatum nu een jaar later is. Sowieso krijg je ook mail wanneer ze verlengen, vermoed ik.
Ik heb sinds kort zelf een nieuwe bank kaart gekregen (debet visa kaart) en deze heb ik gisteren nu gekoppeld via de store. Een maand geleden heb ik idd een mail gekregen van een geplande betaling.

Vandaag wou ik nog eens single player missies doen op cod mw op men ps4.
Deze ps4 staat offline, maar zelfs voor cd single player heb je tegenwoordig internet nodig?

Dus online gezet, packs gedownload maar zelfs dan wilt hij niet offline/online single player opstarten.

Iemand een oplossing?

Wat zijn de kansen dat de ps5 de komende maanden in korting komt? Hij staat momenteel te koop voor 489€ incl. EA FC24. Als ik dat spel dan tweedehands verkoop lijkt me dat geen slechte deal? :unsure:

Wat zijn de kansen dat de ps5 de komende maanden in korting komt? Hij staat momenteel te koop voor 489€ incl. EA FC24. Als ik dat spel dan tweedehands verkoop lijkt me dat geen slechte deal? :unsure:
Adviesprijs is 550 euro zonder spellen, dus is al een mooie korting inderdaad. Maar met Black Friday en de feestdagen op komst weet je natuurlijk nooit.

Black Friday deals zullen waarschijnlijk ook gewoon rond die korting zitten. Echt zotte kortingen geven ze toch niet op die dag zoals ze in de VS doen.

PS+ Extra October titles to include Gotham Knights, House of Ashes, Disco Elysium The Final Cut, Far: Changing Tides, Gungrave G.O.R.E, Elite Dangerous, Dead Island Definitive Edition & Alien Isolation
Volgens dealabs
Die disco elisium wil ik wel eens zien wat dat precies is

Ik vind de disk-editie er eigenlijk nog lelijker uitzien dan het originele fat-model. Die diskdrive is nu al breder dan de rest van de console.
EDIT: blijkbaar moet je ook apart nog eens €30 betalen voor een verticale stand, dus eigenlijk een verborgen prijsverhoging.

Laatst bewerkt:
Lap, moet ik dus de komende tijd gaan beslissen of ik nog voor het oude model wil gaan. Ik zou mijn OG PS4 die op mijn bureau staat nog willen vervangen door een PS5. PS4 durft wel eens vastlopen (niet hitte gerelateerd) + betere performance voor mijn PS4 games + mogelijkheid om GT7 met mijn playseat in combinatie met een nog aan te schaffen PSVR 2 te kunnen spelen. Kleiner model zou wel handig zijn, maar qua looks vind ik het zeker geen vooruitgang. Voor de helft ook nog eens met glossy plastic. Het oudere model spreekt me dan toch nog meer aan.

Terug
Bovenaan