algemene discussie | Nintendo

Kan iemand mij in lekentaal zeggen wat er evt. mis zou zijn met het handheld scherm? Op tv geeft het alvast top, maar ik ga niet beginnen spelen op de handheld zonder een screen protector. Ik vraag me nog altijd af wat het best is voor rondom bescherming, toch maar de dbrand bestellen? Incl protector? Ben ik wel 100$kwijt azo, en ik vermoed + shipping nog?

Ik heb die nieuwe game zelf nooit gekocht, wel de demo gespeeld, maar die zette me niet aan om te kopen. Der is nog steeds een demo van beschikbaar, dus mss kan je die eens uittesten om te zien of het iets voor jou is.

Kan iemand mij in lekentaal zeggen wat er evt. mis zou zijn met het handheld scherm? Op tv geeft het alvast top, maar ik ga niet beginnen spelen op de handheld zonder een screen protector. Ik vraag me nog altijd af wat het best is voor rondom bescherming, toch maar de dbrand bestellen? Incl protector? Ben ik wel 100$kwijt azo, en ik vermoed + shipping nog?

Zou vooral de switch niet on het dock steken zinder screenprotector…

snap niet dat mensen nie durven spelen erop in handheld zonder screenprotector? Wat kan er gebeuren als je van dat scherm afblijft en na het spelen in een hoesje steekt. Mijn steam deck heeft nooit een screen protector gehad en staan geen krassen op. Het is geen gsm waar je met je vingers constant opzit.
En stop aub eens met dat gezeik om die switch de hele tijd af te breken. Ik heb gelezen dat het scherm niet zo goed is. Ik heb gelezen dat.... ben die opmerkingen ondertussen wel beu. Ik lees niks anders online. Switch 2 werkt gewoon goed, mensen die dat schrijven zijn gewoon miereneukers

Ik speel al weken in handheld mode zonder screenprotecor ‘s avonds zet ik de switch op de dock om te laden. Geen krassen erop. Scherm zelf is ook dik in orde. Merk geen ghosting erop of dergelijke. Response time geen idee gebruik het ook niet echt veel. Alle input gebeurt eigenlijk via de joycons.

mijne werkt ook gewoon goed, ik speel wel meeste in dock en op tv.
verder zit er zo een ali protector rond en een screen protector van amazon zoal ik al eerder gelinkt heb hier.
en alles werkt gewoon perfect en heb ook niet die dure dbrand cover nodig waar opt moment ook een probleem mee is.

dit is de case die ik gebruik

Vergeten te zeggen, ik heb zo’n travel case gekocht daarin kreeg ik ook 2 screen protecors maar nog niet gezet.

Switch 2 werkt gewoon goed, mensen die dat schrijven zijn gewoon miereneukers
Scherm is toch niet zogoe zenne
Buiten de ghosting heb je dus ook een scherm dat vele malen sneller krassen opneemt dus die protector is ondertussen een must.

Geen enkel handheld is perfect. Kritiek mag nee moet.

Het grootste probleem dat ik nu heb met de S2 is het geluid, namelijk dat het enkel LPCM 5.1 kan uitvoeren. TV kan EARC maar soundbar enkel ARC. ARC kan dat type geluid blijkbaar niet aan (idem bluetooth/optical). En als je eerst op soundbar aansluit heb ik geen 4K.

Net de Switch Pro Controller eens getest die gisteren geleverd was. Za-lig!
Een pak comfortabeler dan spelen met die (losse) Joy-Cons.

Heb de afweging gemaakt met de Switch 2 Pro controller, maar de extra's (wake up functie - 3,5mm jack - programmeerbare GL/GR/C-buttons) waren mij de meerprijs van de nieuwe Pro controller niet waard... Persoonlijk ook minder fan van de "gladde grip" van de nieuwe Pro controller.

Kan iemand een (liefst draadloze) controller aanraden voor een kind dat richting de 5 jaar gaat? Ik ga sowieso ook eens proberen met de Joy-Con grip, maar lijkt mij toch niet echt comfortabel...

Scherm is toch niet zogoe zenne
Buiten de ghosting heb je dus ook een scherm dat vele malen sneller krassen opneemt dus die protector is ondertussen een must.

Geen enkel handheld is perfect. Kritiek mag nee moet.
ik heb de switch 2 en zie wat ik zie. Scherm presteert meer dan goed genoeg voor de switch games. Ik heb nog nooit problemen gehad met hardware van consoles. Er zijn toch altijd mensen die zeer kritisch zijn

ik heb de switch 2 en zie wat ik zie. Scherm presteert meer dan goed genoeg voor de switch games. Ik heb nog nooit problemen gehad met hardware van consoles. Er zijn toch altijd mensen die zeer kritisch zijn
Klopt.
Ik merk toch niks verkeerd aan dat scherm.

Net de Switch Pro Controller eens getest die gisteren geleverd was. Za-lig!
Een pak comfortabeler dan spelen met die (losse) Joy-Cons.

Heb de afweging gemaakt met de Switch 2 Pro controller, maar de extra's (wake up functie - 3,5mm jack - programmeerbare GL/GR/C-buttons) waren mij de meerprijs van de nieuwe Pro controller niet waard... Persoonlijk ook minder fan van de "gladde grip" van de nieuwe Pro controller.

Kan iemand een (liefst draadloze) controller aanraden voor een kind dat richting de 5 jaar gaat? Ik ga sowieso ook eens proberen met de Joy-Con grip, maar lijkt mij toch niet echt comfortabel...
8bitdo misschien?

Ik snap echt niet dat mensen af komen met YouTube filmpjes en klagen over het scherm, in mijn ogen met wat ik zie is het scherm dik ok.

Je kunt alles over analyseren maar waar stopt het dan scherm is gewoon fijn niets van krassen.

Ik snap echt niet dat mensen af komen met YouTube filmpjes en klagen over het scherm, in mijn ogen met wat ik zie is het scherm dik ok.

Je kunt alles over analyseren maar waar stopt het dan scherm is gewoon fijn niets van krassen.
Ook al zo'n filmkes gezien voor die van DF waar ze hetgeen ze gefilmd hadden enorm moesten vertragen want anders kon ge het niet zien, om dan af te komen met 'ZIEDE WEL DA HET SUCKT!!!'

En altijd maar verwijzen naar de steamdeck om de 5 botten :').

Terug
Bovenaan