Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb er vorige week 1 gevonden via 2dehands bij een eerlijke verkoper die na een week gewoon zijn geld terug wou en geen winst wou maken.
Was toch meer een playstation guy zij hij
Had er dus net op tijd ene voor de verjaardag. Dikke punten gescoord in het begin van de zomer
Wel echt een mooie verbetering tov de eerste switch.
Ik heb er vorige week 1 gevonden via 2dehands bij een eerlijke verkoper die na een week gewoon zijn geld terug wou en geen winst wou maken.
Was toch meer een playstation guy zij hij
Had er dus net op tijd ene voor de verjaardag. Dikke punten gescoord in het begin van de zomer
Wel echt een mooie verbetering tov de eerste switch.
@RaavSetsFire De mijne was maar 1 week oud en met een geldig kassaticket ivm garantie.
Wat kan er fout gaan?
Het is altijd een beetje een gok natuurlijk. Heb hem dan ook ter plaatse binneste buiten gedraaid en de mario kart code online gechecked.
Het hielp ook wel dat de verkoper 55 5-sterren had op zijn profiel.
Mediamarkt Roeselare gedaan, daar te horen gekregen dat ze er nog 3 hadden in kortrijk. Daar de laatste kunnen scoren. Wel met zo'n idiote case maar kom.
Vandaag hogwarts legacy gaan lenen bij de bieb en de switch 2 versie gekocht voor 10€. Dit is dan een stand-alone versie waarbij je de cartridge van het originele spel nietmeer nodig hebt…
De switch 2 versie ziet er voor handheld prima uit en een hele verbetering tov de switch versie.
Vandaag hogwarts legacy gaan lenen bij de bieb en de switch 2 versie gekocht voor 10€. Dit is dan een stand-alone versie waarbij je de cartridge van het originele spel nietmeer nodig hebt…
De switch 2 versie ziet er voor handheld prima uit en een hele verbetering tov de switch versie.
De bib heeft een collectie gezelschapspelen en games in huis... Da's spelplezier voor jong en oud!
Er is ook een gamehoek met twee consoles en een supergroot scherm waar je ter plaatse kan gamen.
Playstation 3, 4 en 5
Nintendo Switch
Wii
Xbox
Ik ga mij nekeer moeten terug aansluiten bij de bibliotheek hier in Dilbeek. Je kan ter plaatse gamen... Er is wel geen online aanbod op de website terug te vinden, ik denk dat je daarvoor ter plaatse moet gaan...
Ik ben eigenlijk aan het denken om voor Team Red te gaan. Gewoon wat casual games starten. Sebiet mij eens op de lijst zetten bij plaatselijke dreamland...
Online gamen, cloud saves en retro games.
Met het plus abbo krijg je wat DLC en gamecube games ook.
Wat het kost weet ik niet vanbuiten. Denk 25€/jaar voor het standaard.
Voor de meeste, te moeilijk(zelfs de soulsbros). Maar laat dat geen excuus zijn om uw ogen tot bloedens toe te laten genieten van de beste arcade racer ooit.
Net mij ook even aan het inlezen over de D-Brand all in 1 oplossing van 100 $
Ik moet attentie doen dus om de airgap tss de joycons vrij te laten (een post van enkele pagina's terug). Maar voor de rest lijkt het mij allemaal wel top te zijn, buiten dan de grips icm de wrist straps... dat is geen goed huwelijk precies.
Maar wou al bij hun een screen protector kopen + die thumb grips. Ben ik dan niet beter af om de premium te kopen voor 99.99$ en dat ik dan meteen een travel protector bij heb met plaats voor game cartridges? Die dock adaptor waarbij je 2 handen moet gebruiken om het uit de dock te nemen maakt me niet veel uit.
Wie heeft er hier al de whole shebang besteld bij hun? tevreden ervan?
Vraagje : En zitten bij het totaalpakket de simpele skins bij (dus niet rink rond voor de joy cons?)