Weet gij wel hoe lastig da is met da warm weerJa, wat een moeite om even tot aan uwe switch te stappen om hem aan te zetten... Met mijn 8bitdo controller moet ik dat ook al doen.
?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet gij wel hoe lastig da is met da warm weerJa, wat een moeite om even tot aan uwe switch te stappen om hem aan te zetten... Met mijn 8bitdo controller moet ik dat ook al doen.
?Zou er nog iemand zijn die weet waar je er online of regio West-Vlaanderen er ene zou vinden?

Volgens de eerste berichten op tiktok wel ja, of toch Online permabanned. Blijkbaar zou de switch 2 de mogelijkheid hebben om te detecteren of je zo een kaart gebruikt ja/nee, en dan kunnen ze die bannen.Is het waar als je van die r4 kaartjes gebruik t dat u switch volledig blokeerd ?
Heb hetvook van tik tokVolgens de eerste berichten op tiktok wel ja, of toch Online permabanned. Blijkbaar zou de switch 2 de mogelijkheid hebben om te detecteren of je zo een kaart gebruikt ja/nee, en dan kunnen ze die bannen.
U console werkt dat nog, maar ge kunt geen eshop openen of u gekochte digitale games downloaden. U console kan wel nog fysieke games spelen.
Is het waar als je van die r4 kaartjes gebruik t dat u switch volledig blokeerd ?
Ik snap ook niet dat je een switch 2 zou hacken, op een Steam deck kan je zelfs een switch emulator draaien. Zonder risico dat je account wordt geblokkeerd door Nintendo.Warom zou je een nieuw systeem met een handvol games willen hacken. Je kan een switch voor 100 euro kopen en een gigantische bibliotheek spelen als je dat zou willen.
En als het niet om nintendogames gaat, doe jezelf een plezier en koop een steam deck. Dat ding is nog altijd keigoed en makkelijk in gebruik.
Via Coolblue opgelost?
Nu pas gezien maar is ondertussen alweer tijdelijk uitverkochtGeen idee of er nog steeds gezocht wordt door mensen naar een Switch 2, maar Coolblue heeft NU terug voorraad.
https://www.coolblue.be/nl/product/963306/nintendo-switch-2-mario-kart-world.html
@ mensen die bij Krëfel hadden besteld, toch benieuwd of die mensen ondertussen hun toestel al hebben?
En bij Fnac kan hij ook terug gekocht worden, er staat verzending vanaf 08/07.

Kzou er niet te veel op voortgaan want dit staat er nu al meer dan 48u. De 9to5'ers die vaak zoiets moeten regelen werken meestal niet in het weekend ... hoewel zoiets geautomatiseerd zou moeten zijn qua aantallen die ze verwachten vs aantal orders die de site toelaat. Maar helaas schrik je soms hoe slecht dat bij sommige webshops geregeld is. Aangezien Coolblue dus net stock gehad heeft en Fnac duidelijk ook stock verwacht, goed Bol.com/Dreamland int oog houden en eventueel je dichtsbijzijnde Dreamland eens bellen.iemand nog een tip voor een switch 2 met mario kart te scoren?
De fnac zegt idd verzending op 8/7 maar hoe betrouwbaar is dat?
Kzou er niet te veel op voortgaan want dit staat er nu al meer dan 48u. De 9to5'ers die vaak zoiets moeten regelen werken meestal niet in het weekend ... hoewel zoiets geautomatiseerd zou moeten zijn qua aantallen die ze verwachten vs aantal orders die de site toelaat. Maar helaas schrik je soms hoe slecht dat bij sommige webshops geregeld is. Aangezien Coolblue dus net stock gehad heeft en Fnac duidelijk ook stock verwacht, goed Bol.com/Dreamland int oog houden en eventueel je dichtsbijzijnde Dreamland eens bellen.
ja zal morgen es naar men lokale dreamland bellen. Kut dat ik net coolblue gemist heb.