algemene discussie | Nintendo

Mijn screen protector van Dbrand is ondertussen al meer dan twee weken onderweg. Rechtstreeks besteld op de site van Dbrand, maar zit volgens de tracking al een goeie 10 dagen in transit naar country of destination. Wel jammer, want ik gebruik de console momenteel niet tot er een protector over zit. 😛

Ondertussen wacht ik nog altijd op meer info van Coolblue. Via de klantendienst werd altijd gezegd max 10 dagen, en via de mail werd gezegd dat het doorgaans sneller gaat dan 10 dagen.

Maar na mijn laatste 2 telefoontjes sprak de klantendienst dat het wel wat langer zou kunnen duren, want Bpost geeft geen reactie meer sinds 25 juni, en op mijn mails komt geen antwoord meer.

Is het waar als je van die r4 kaartjes gebruik t dat u switch volledig blokeerd ?
Volgens de eerste berichten op tiktok wel ja, of toch Online permabanned. Blijkbaar zou de switch 2 de mogelijkheid hebben om te detecteren of je zo een kaart gebruikt ja/nee, en dan kunnen ze die bannen.
U console werkt dat nog, maar ge kunt geen eshop openen of u gekochte digitale games downloaden. U console kan wel nog fysieke games spelen.

Volgens de eerste berichten op tiktok wel ja, of toch Online permabanned. Blijkbaar zou de switch 2 de mogelijkheid hebben om te detecteren of je zo een kaart gebruikt ja/nee, en dan kunnen ze die bannen.
U console werkt dat nog, maar ge kunt geen eshop openen of u gekochte digitale games downloaden. U console kan wel nog fysieke games spelen.
Heb hetvook van tik tok

Ondertussen een mail van Coolblue dat ze de laatste stapjes aan het zetten zijn in het onderzoeken, en ze verwachten om snel met een eventuele oplossing te komen.

Fijn dat ze nog eens mailen, maar het was leuker als ze er een concrete datum in zouden zetten over wanneer ik iets definitief hoor, gaat uiteindelijk over een product van 509 €. En dan die eventuele oplossing erbij stemt me ook al niet meteen gerust.

Ze hebben wel niet om nog extra informatie gevraagd aan mij. Maar de doos staat hier nog altijd zoals ze is toegekomen.

Is het waar als je van die r4 kaartjes gebruik t dat u switch volledig blokeerd ?

Warom zou je een nieuw systeem met een handvol games willen hacken. Je kan een switch voor 100 euro kopen en een gigantische bibliotheek spelen als je dat zou willen.

En als het niet om nintendogames gaat, doe jezelf een plezier en koop een steam deck. Dat ding is nog altijd keigoed en makkelijk in gebruik.

Warom zou je een nieuw systeem met een handvol games willen hacken. Je kan een switch voor 100 euro kopen en een gigantische bibliotheek spelen als je dat zou willen.

En als het niet om nintendogames gaat, doe jezelf een plezier en koop een steam deck. Dat ding is nog altijd keigoed en makkelijk in gebruik.
Ik snap ook niet dat je een switch 2 zou hacken, op een Steam deck kan je zelfs een switch emulator draaien. Zonder risico dat je account wordt geblokkeerd door Nintendo.

Laatst bewerkt:
Geen idee of er nog steeds gezocht wordt door mensen naar een Switch 2, maar Coolblue heeft NU terug voorraad.

https://www.coolblue.be/nl/product/963306/nintendo-switch-2-mario-kart-world.html

@ mensen die bij Krëfel hadden besteld, toch benieuwd of die mensen ondertussen hun toestel al hebben?

En bij Fnac kan hij ook terug gekocht worden, er staat verzending vanaf 08/07.
Nu pas gezien maar is ondertussen alweer tijdelijk uitverkocht 😬

iemand nog een tip voor een switch 2 met mario kart te scoren?

De fnac zegt idd verzending op 8/7 maar hoe betrouwbaar is dat?
Kzou er niet te veel op voortgaan want dit staat er nu al meer dan 48u. De 9to5'ers die vaak zoiets moeten regelen werken meestal niet in het weekend ... hoewel zoiets geautomatiseerd zou moeten zijn qua aantallen die ze verwachten vs aantal orders die de site toelaat. Maar helaas schrik je soms hoe slecht dat bij sommige webshops geregeld is. Aangezien Coolblue dus net stock gehad heeft en Fnac duidelijk ook stock verwacht, goed Bol.com/Dreamland int oog houden en eventueel je dichtsbijzijnde Dreamland eens bellen.

Kzou er niet te veel op voortgaan want dit staat er nu al meer dan 48u. De 9to5'ers die vaak zoiets moeten regelen werken meestal niet in het weekend ... hoewel zoiets geautomatiseerd zou moeten zijn qua aantallen die ze verwachten vs aantal orders die de site toelaat. Maar helaas schrik je soms hoe slecht dat bij sommige webshops geregeld is. Aangezien Coolblue dus net stock gehad heeft en Fnac duidelijk ook stock verwacht, goed Bol.com/Dreamland int oog houden en eventueel je dichtsbijzijnde Dreamland eens bellen.

ja zal morgen es naar men lokale dreamland bellen. Kut dat ik net coolblue gemist heb.

Terug
Bovenaan