algemene discussie | Nintendo

Ik dacht ook eerst dat mn pro 2 controller de switch 2 niet opstart, maar ik drukte blijkbaar op het + knopje. Eronder met het huisje werkt het wel!

Die batterij in handheld mode is toch wel echt een ramp. Ik zet de helderheid nog niet eens op halve kracht en na 2,5 uur cyberpunk is die leeg. Dus met een scherm die op volle helderheid zou werken zal dit nog minder zijn.

Die batterij in handheld mode is toch wel echt een ramp. Ik zet de helderheid nog niet eens op halve kracht en na 2,5 uur cyberpunk is die leeg. Dus met een scherm die op volle helderheid zou werken zal dit nog minder zijn.
Cyberpunk is nu wel een extreem zware game om te draaien. Zoiets draait op een Ally C of steamdeck ook met aanzienlijk minder battery life.

Simpele games gaan langer trekken. 2,5u voor cyberpunk lijkt me vrij fine te zijn tbh?

2,5 is echt lang voor zo een spel. Weet niet wat sommige mensen eigenlijk verwachten

Pro controller 2 voelt wel heel nice aan 😍. Vraag me alleen af welke games ikzelf ga spelen op de switch. Console is voor de kids hier. Ben wat uit de Mario games,.... gegroeid. Maar ik wil wel een paar spellen spelen op de switch 2. Misschien Zelda eens aanschaffen binnenkort.

Zelda is echt wel zeer knappe game. 2D mario games vind ik ook moeilijk om boeiend te blijven maar 3d mario is doorgaans wel echt de moeite voor mij.

Pro controller 2 voelt wel heel nice aan 😍. Vraag me alleen af welke games ikzelf ga spelen op de switch. Console is voor de kids hier. Ben wat uit de Mario games,.... gegroeid. Maar ik wil wel een paar spellen spelen op de switch 2. Misschien Zelda eens aanschaffen binnenkort.
Controllers die werken op de Switch werken ook op de Switch 2 hoop ik? Ik heb ene van 8bitdo die op PC en Switch werkt.

Ik hoop toch dat ze met een patch komen voor de Xenoblade Chronicles games. Xenoblade Chronicles X aan 60 FPS en een hogere resolutie zou leuk zijn. Een tijdje geleden heb ik Xenoblade Chronicles X gekocht voor de Switch en zou zonde zijn als ze geen resolutie/fps patch zouden uitbrengen. Van wat ik er al van gezien heb is de belichting beter op de Switch 2 en de laadtijden, maar de resolutie en FPS zouden ongewijzigd zijn tov de eerste Switch. Wel heeft de Switch 2 geen last van framedrops maar draait het nog altijd op 30 FPS.

Zolang ze de Xenoblade games niet patchen zie ik het nut nog niet in om te upgraden.

Terug
Bovenaan