algemene discussie | Nintendo

De optie dat die je batterij slechts tot 85% oplaad, is dit eigenlijk echt beter voor de batterij? Want aan de ene kant hoop ik dat de batterij niet slechter word en aan de andere kant wil ik ook geen 15% minder batterij hebben.

Ik vind dat launchday cijfers weinig zeggen. Dat zijn de mensen die hoedanook 1 zouden kopen, ongeacht de prijs en welke games er zijn.
Niet helemaal mee eens. Dit is nog maar de tweede console ooit (na Wii) die ik op launch heb gekocht, en nu was dat puur om Mario Kart te kunnen spelen (en op Wii Twilight Princess). Ik koop een console altijd voor specifieke games, nooit gewoon om hem te hebben.

Ik vind dat launchday cijfers weinig zeggen. Dat zijn de mensen die hoedanook 1 zouden kopen, ongeacht de prijs en welke games er zijn.

Ik vind het enkel en alleen al een succes omdat er vanaf het prijskaartje bekend was er op verschillende fora, youtubers, twitch, gamingwebsites,... een hoop geroep kwam dat het schandalig was dat ze zoveel durfden vragen voor de console (en MKW) en riepen bijna op tot een boycott. Van sommigen zie je hen nu hun kak intrekken en is de switch 2 de shit net nadat er een aantal verkoopscijfers naar buiten zijn gekomen, vandaar mijn stelling dat de prijs er voor velen niet toedoet.

En er zullen er wel tussen zitten met fomo of die hem gekocht hebben omdat ze kinderen hebben, maar heus niet allemaal.

Ik verschiet er ook van. 90% moest hem niet hebben omwille van de prijs en het gebrek aan launch games, maar uiteindelijk gaat toch 'iedereen' overstag.

Ik verschiet er niet van, en denk dat de meerderheid overstag gaat door Mario kart.
Iedereen die graag gamed heeft dan een beetje fomo. :)

Maar ik weet als ik daarvoor overstag ga dat er toch veel kans is dat de hardware na een weekje of 2-3 hier meer in de schuif zou liggen dan er op gespeeld word.

Laatst bewerkt:
Ik vind het enkel en alleen al een succes omdat er vanaf het prijskaartje bekend was er op verschillende fora, youtubers, twitch, gamingwebsites,... een hoop geroep kwam dat het schandalig was dat ze zoveel durfden vragen voor de console (en MKW) en riepen bijna op tot een boycott. Van sommigen zie je hen nu hun kak intrekken en is de switch 2 de shit net nadat er een aantal verkoopscijfers naar buiten zijn gekomen, vandaar mijn stelling dat de prijs er voor velen niet toedoet.

En er zullen er wel tussen zitten met fomo of die hem gekocht hebben omdat ze kinderen hebben, maar heus niet allemaal.
De meeste kopen toch als het moment daar is, kijk naar de RTX 5000 series. De prijs is nu toch eenmaal de prijs.

Hier komt hij met Kerstmis pas binnen, het is toch vooral voor de kinderen. Waarschijnlijk vind ik tegen dan wel weer iets 2dehands van iemand die er amper op gespeeld heeft :tongue:

Tja, of je Nintendo jaar 1 koopt, of jaar 4, het blijft toch evenduur, dus kunt er evengoed van de launch bij zijn. Destijds met Mario Odyssey ook zo naiëf geweest. Switch gekocht. Odyssey.
Uitgespeeld en terug verkocht.
*Koop mij wel ene terug wanneer de prijs daalt*

6 jaar later *crickets* :unsure:

Switch 1 doet hier nog overuren, maar ik plooi wel wanneer Donkey Kong uitkomt.

Hell, eigenlijk geen goed idee om in deze economie om te wachten met een console aan te schaffen.. straks stijgt de prijs nog. *surft naar bol.com*

Tja, of je Nintendo jaar 1 koopt, of jaar 4, het blijft toch evenduur, dus kunt er evengoed van de launch bij zijn. Destijds met Mario Odyssey ook zo naiëf geweest. Switch gekocht. Odyssey.
Uitgespeeld en terug verkocht.
*Koop mij wel ene terug wanneer de prijs daalt*

6 jaar later *crickets* :unsure:

Switch 1 doet hier nog overuren, maar ik plooi wel wanneer Donkey Kong uitkomt.

Hell, eigenlijk geen goed idee om in deze economie om te wachten met een console aan te schaffen.. straks stijgt de prijs nog. *surft naar bol.com*

Gewoon doen :-)

Ik heb nog maar recent een Switch 1 gekocht, dus zal deze nog efkes gebruiken.
Mss tegen dat Legends ZA uitkomt, er een special edition uitkomt... Wie weet :)

Zijn redelijk wat games met problemen. Al een hoop patches gekregen maar als je og Switch games wilt spelen zou'k zeker eerst eens op fora etc nakijken of er geen klachten zijn.

Die batterij man... dat gaan ze toch moeten verbeteren ze. Hoe snel loop die niet leeg. Nuja ik speel meestal toch docked.
Voor de rest geen slecht woord over de Switch 2. Heb zowat alle probleem-games geprobeerd en alles draait supervlotjes. Daarnet nog wat Marvel Ultimate Alliance 3 gespeeld. Dat was een framerate nachtmerrie op de Switch 1, nu niet meer.

De eerste die met een powerbank komt die je via een soort clip-systeem kan vastklikken op de Switch 2 gaat denk ik goed geld verdienen. Ik merk bv. wel als ik Tetris 99 speel dat het allemaal dik meevalt ... Mario Kart World is andere koek.

Iemand hier die weet waar ik een screenprotector op maat kan laten maken en plaatsen in een winkel? Bij Mediamarkt zou het €30 kosten, maar ik vroeg mij af of iemand goedkopere opties weet?

Op maat lijkt me niet echt nodig, ik heb deze en daar zit zo een inleg bij waardoor je niet kan missen en de coverage is echt perfect zoals het scherm. Daarnaast is het ook een matte screenprotector dus geen lastige reflecties. €11 voor twee stuks dan nog.

Ligt da aan mij of is MK World moeilijker :unsure:?

Staat je stuurhulp uit? Want die staat automatisch aan en dat werkt eigenlijk best hard tegen (waarschijnlijk wel ideaal voor kleine kinderen of mensen die quasi nooit gamen).

Amai, ik heb net eens gameplay movies gekeken van BotW en TotK op de Switch 2... Dat is toch een pak vloeiendere ervaring dan op de eerste Switch. Betere fps en meer scherpte door de resolutie. Kijk er toch naar uit om de TotK verder te spelen op de Switch 2 als upgraded versie.

Terug
Bovenaan