Nijntje
Active member
I check all the boxesIk dacht eerder dat dat was weggelegd voor eikels en narcisten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I check all the boxesIk dacht eerder dat dat was weggelegd voor eikels en narcisten.

Bij Krefel geen vuiltje aan de lucht.
“Ik wil graag mijn bestelling annuleren”
-“Jammer, mag ik vragen waarom?”
“Op een of andere manier blijkt de bestelling bij jullie hangen op “bestelling is aangemaakt.”
-“Mijnheer, nadat de console uitkomt, moeten wij nog tijd hebben om die te verzenden. Er zijn veel mensen die een hebben besteld.”
“Een pre-order dient toch om het op de dag van release te hebben? We zijn nu al 2 dagen verder.”
-“We zijn zeker dat je eentje krijgt, maar we kunnen niet zeggen wanneer.”
“OK, annuleer maar”
-“Ben je zeker dat je geen meer wilt? Je verliest dan je plaats in de wachtrij.”
“Ik heb er eergisteren een gekocht in de winkel dus annuleer maar.”
-“Da’s ook een mogelijkheid om hem snel in huis te hebben. Mag ik je naam en adres om je bestelling te annuleren?”
Ik heb om 11 uur gisteravond 1 besteld bij mediamarkt en heb hem vandaag,zarerdag dan nog, om 11 uur sochtends gekregen.Bij Krefel geen vuiltje aan de lucht.
“Ik wil graag mijn bestelling annuleren”
-“Jammer, mag ik vragen waarom?”
“Op een of andere manier blijkt de bestelling bij jullie hangen op “bestelling is aangemaakt.”
-“Mijnheer, nadat de console uitkomt, moeten wij nog tijd hebben om die te verzenden. Er zijn veel mensen die een hebben besteld.”
“Een pre-order dient toch om het op de dag van release te hebben? We zijn nu al 2 dagen verder.”
-“We zijn zeker dat je eentje krijgt, maar we kunnen niet zeggen wanneer.”
“OK, annuleer maar”
-“Ben je zeker dat je geen meer wilt? Je verliest dan je plaats in de wachtrij.”
“Ik heb er eergisteren een gekocht in de winkel dus annuleer maar.”
-“Da’s ook een mogelijkheid om hem snel in huis te hebben. Mag ik je naam en adres om je bestelling te annuleren?”
er zit al een protector op de switch 2.
btw nog iemand dat die pro controller 2 veel te glad vind?
Iemand hier die weet waar ik een screenprotector op maat kan laten maken en plaatsen in een winkel? Bij Mediamarkt zou het €30 kosten, maar ik vroeg mij af of iemand goedkopere opties weet?
Mediamarkt basilix nog switchen met hopen. Net achter pc scherm geweest voor de madam en het beet toch in mijn been om eentje mee te nemen. De drang finaal wel kunnen weerstaan. Stonden zeker nog 10 uitgestald. Kan je wss ook online kopen.Is er eigenlijk nog een online winkel die stock heeft (aan de normale prijs) ?
Meeste winkels hebben inderdaad nog fysieke stock maar verkopen niet online, probleem is dat ik mij momenteel maar beperkt fysiek kan verplaatsen en in dit boerengat is er geen enkele winkel die game gerelateerde dingen verkoopt.Mediamarkt basilix nog switchen met hopen. Net achter pc scherm geweest voor de madam en het beet toch in mijn been om eentje mee te nemen. De drang finaal wel kunnen weerstaan. Stonden zeker nog 10 uitgestald. Kan je wss ook online kopen.
Nee, niet in docked mode.Is er nu VRR in docked mode of niet?