algemene discussie | Nintendo

Vandaag toegekomen en geinstalleerd. Echt top product, alleen de dock valt wat tegen vind ik. Iets te flimsy. Daar ga ik in de toekomst toch een after party product voor kopen.

Batterij in handheld mode gaat wel veel sneller leeg dan de switch 1 heb ik het gevoel. Ook in standby modus, switch 1 heb ik nauwelijks volledig afgezet.

Comment over de batterij al redelijk wat tegengekomen. HDR en nog wat andere dingen afzetten zou helpen.

Paar vraagjes omdat ik toch stiekem nog interesse heb:

- moet je betalen voor een online account (multiplayer etc.)?
- zijn de classic games (ik weet niet exact hoe het heet) zoals van de SNES/N64 die je op Switch 1 kon spelen ook ondersteund op de 2?

Nintendo online heb je nodig om online te spelen en voor de nes, snes games te spelen. Dat is 20 euro per jaar. De duurdere versie is 40 euro per jaar en dan krijg je ook uitbreidingen van bepaalde games en kan je dan de gb, n64 en gamecube games spelen.
De classic games zijn normaal ondersteund op de switch 2, moet het zelf wel nog eens uittesten.

De batterij eens testen zonder HDR dan. Zie precies wel geen optie om HDR enkel af te zetten in handheld mode, zodat die vanzelf terug aanspringt als je in tvmode gaat.

Heb momenteel 2 abbos lopen. Geen probleem. Eens horen bij de padre de familia maar normaal nog plek.

Op het werk in een vlaag beslist om er een te kopen en meteen erna naar MediaMarkt Gent gereden en gekocht :)

Zal een combinatie van de launch-hype en het weekend-gevoel geweest zijn :)

Die batterij man... dat gaan ze toch moeten verbeteren ze. Hoe snel loop die niet leeg. Nuja ik speel meestal toch docked.
Voor de rest geen slecht woord over de Switch 2. Heb zowat alle probleem-games geprobeerd en alles draait supervlotjes. Daarnet nog wat Marvel Ultimate Alliance 3 gespeeld. Dat was een framerate nachtmerrie op de Switch 1, nu niet meer.

Terug
Bovenaan