algemene discussie | Nintendo

In Amerika, bij Gamestop filialen, hadden ze er niet beter op gevonden dan de rekening vast te nieten aan de pre-orders met als gevolg dat de nietjes in het scherm zaten . :wallbash:
Toen ze teruggingen kregen ze te horen dat ze de volgende batch toestellen pas binnen 3 maand verwachten.

Komt dat tegen zeg.
bron

Damn, hoe geniaal is die nieuwe Mario Kart. Hoe de klassieke tracks verweven zitten in de open wereld en alles aan elkaar hangt in grand prix modus :love2:
Voorlopig blijft MK8 wel nog met gemak mijn favoriet. De controls voelen daar ook wat strakker aan.

Heb gisteren toch wat tijd gehad om te spelen.
Mariokart world ziet er wel leuk uit, goede graphic ook. Wat ik wat minder vind is dat het geen netjes afgebakende circuits zijn. In Grand prix mode had die tussenstukken niet gehoeven.

Zelda:TOTK, alleen maar in handheld gespeeld met patch en dat ziet er toch zeer goed uit, weet niet zeker of het spel iets voor mij is, maar we gaan een poging wagen eens het wat kalmer is en ik meer tijd kan vrijmaken.

Luigi mansion 3: Geen update denk ik, maar het ziet er nog steeds knap uit. Deze ga ik eens een keer uitspelen, afwisselend met Mariokart.

Het zal voornamelijk voor Nintendo games worden en dan indie games zoals Have a nice death, Rogue legacy 2,... Dat zijn leukge games om handheld te spelen.

Kweet niet of het al vermeld was, bij de instellingen kan je kiezen om de batterij op te laden tot (+/-) 90%. Meteen aangezet want die staat hier toch enkel in z’n dock.

Damn, hoe geniaal is die nieuwe Mario Kart. Hoe de klassieke tracks verweven zitten in de open wereld en alles aan elkaar hangt in grand prix modus :love2:
Voorlopig blijft MK8 wel nog met gemak mijn favoriet. De controls voelen daar ook wat strakker aan.
Gisteren samen met mijn zoontje een grand prix gespeeld. Verschil in controls met Mario Kart 8 viel me direct op. Het reageert niet zo scherp doorheen de bochten. Het zal wat wennen worden.

Gisteren ook eventjes Grand Prix gespeeld, inderdaad wel leuke toevoeging. Bij deze hebben ze de besturing nog simpeler gemaakt. Je kan precies niet uit de bochten vliegen tijdens het driften, of je botst dan op een onzichtbare muur ofzo. Toch een aantal keer voorgehad. En hebben ze nu de paarse drift eruit gelaten?

Voor de beste controls moeten we terug naar Mario Kart DS imo. Daar kon je met puur rijstijl echt een verschil maken (snaken).

Gisteren ook eventjes Grand Prix gespeeld, inderdaad wel leuke toevoeging. Bij deze hebben ze de besturing nog simpeler gemaakt. Je kan precies niet uit de bochten vliegen tijdens het driften, of je botst dan op een onzichtbare muur ofzo. Toch een aantal keer voorgehad. En hebben ze nu de paarse drift eruit gelaten?
Nja ik vind het een idiote keuze van Nintendo om die auto-controls standaard aan te zetten, dat is voor kinderen bedoeld, maar veel mensen weten niet dat dit kan uitgeschakeld worden. In het kart selectiescherm, of gewoon in het pauzescherm kun je dat uitzetten. Is het eerste dat ik gedaan heb 😜

Nja ik vind het een idiote keuze van Nintendo om die auto-controls standaard aan te zetten, dat is voor kinderen bedoeld, maar veel mensen weten niet dat dit kan uitgeschakeld worden. In het kart selectiescherm, of gewoon in het pauzescherm kun je dat uitzetten. Is het eerste dat ik gedaan heb 😜

Okay I feel stupid now 🤣

Kan je de bevestig/terug knoppen, A B wisselen?

Vind dat altijd super irritant dat het het tegenovergestelde is dan de ps/xbox/pc

De nieuwe Pro-controller is ook toegekomen. Mijn eerste indruk is dat deze nog beter aanvoelt. Sticks zijn ook merkbaar verschillend in een positieve zin. De GameCube controller ga ik pas morgen uitproberen. Ik ga waarschijnlijk pas morgenavond tijd hebben om de Switch 2 volledig te ontdekken maar alles ligt nu wel klaar dat vrouw en kind vanavond samen wat Mario Kart World kunnen spelen.

Kan je de bevestig/terug knoppen, A B wisselen?

Vind dat altijd super irritant dat het het tegenovergestelde is dan de ps/xbox/pc
Ik ben dat precies in het systeemmenu wel ergens tegengekomen, maar ik vrees dat je dan ook ineens alle acties van die 2 knoppen in games omwisselt en er dus zeker niet op vooruit gaat ofwel dat het enkel voor het systeemmenu van toepassing is.

De nieuwe Pro-controller is ook toegekomen. Mijn eerste indruk is dat deze nog beter aanvoelt. Sticks zijn ook merkbaar verschillend in een positieve zin. De GameCube controller ga ik pas morgen uitproberen. Ik ga waarschijnlijk pas morgenavond tijd hebben om de Switch 2 volledig te ontdekken maar alles ligt nu wel klaar dat vrouw en kind vanavond samen wat Mario Kart World kunnen spelen.

Ik had gisteren 4h verlof genomen om de switches te halen. Heb dan nog tijd gehad om op alle 3 een screenprotector te plaatsen en kijken of het scherm goed was (geen dode pixels etc). En dan laten liggen tot 's avonds.

Deze avond ga ik verder, mijn pro-controller moet in de brievenbus liggen en dus eens connecteren met de TV om te kijken of we er wat deftig beeld uitkrijgen. De PS5 ziet er in 4k HDR in elk geval goed uit (85" TCL miniled QLED TV).

Maar hoe verslavend is het om die joycons los te klikken, en terug vast te klikken, en terug los te klikken, en terug vast te klikken, en terug los te klikken, en terug vast te klikken... :drool:

Terug
Bovenaan