500 euro voor een kinderconsole met redelijk outdated hardware is toch echt zot.
Een ps5 is goedkoper...
Die heeft iedereen ondertussen al
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500 euro voor een kinderconsole met redelijk outdated hardware is toch echt zot.
Een ps5 is goedkoper...
.Krijgen nintendo online leden nu voorrang…
Maak genoeg devices, wil ook 500€ verkwanselen…
Nintendo online + Nintendo hours played zijn criteria voor voorrang. Hoe kan je daar nu kritisch op zijn? Is letterlijk de best mogelijke manier om consoles uit de handen van scalpers te houden.Krijgen nintendo online leden nu voorrang…
Maak genoeg devices, wil ook 500€ verkwanselen…
‘Kinderconsole’ this guy.500 euro voor een kinderconsole met redelijk outdated hardware is toch echt zot.
Een ps5 is goedkoper...
Ik ken toch immens veel mensen met kinderen tussen 5 en 10 zonder een Playstation 5.Die heeft iedereen ondertussen al.
Sigh.Nintendo online + Nintendo hours played zijn criteria voor voorrang. Hoe kan je daar nu kritisch op zijn? Is letterlijk de best mogelijke manier om consoles uit de handen van scalpers te houden.
‘Kinderconsole’ this guy.
Het feit dat je over de hardware begint toont dat je echt compleet clueless bent.
Het is net door niet mee te doen met heel de hardware race dat nintendo steeds maar met 1 ding bezig is: goede games maken, unieke games maken. Letterlijk vrijwel het enige game bedrijf dat nog goed bezig is. PS5, Xbox, PC,… allemaal hetzelfde issue. Grote rush naar grafische power, developmentkost ontspoort daardoor dermate dat op enkel uitzonderingen na geen enkele triple A game nog risico’s durft nemen en alles herkauwde rommel is. Los van indie zijn de enige 3 grote titels die ik recent gezien heb baldurs gate 3, kingdom come 2 en split fiction. Af van bij release, niet vol micro transacties, geen skingezeik, etc.

Waarom dat spel mobiel spelen?Ik ging wachten op nieuws over deze console om te zien of deze een betere keuze zou zijn dan de Steam Deck om Elden Ring mobiel te kunnen spelen.

Nintendo games blijven wel hun waarde houden.. als je ps5 game voor 69€ koopt is die na half jaar nog 30€ waard...
Ne pc meenemen onderweg is niet zo handig.Aight Donkey Kong trailer bekeken. Als de geruchten waar zijn dat dit van het Odyssey team komt plooi ik waarschijnlijk wel ergens rond September
Waarom dat spel mobiel spelen?
Zelfs als geen fan van het spel, ge ontneemt u toch veel met zo'n klein scherm![]()

80 euro lol. Lang leve de Steamdeck dus.

Ben tegenwoordig niet meer goed mee, kmoet de trailer nog zien maar had er al iets van opgevangen xD2 blood 2 borne had me bijna overtuigd en toen zag ik op twitter dat het een of andere multiplayer game wordt... @Bunkerbudy en ik zullen een wake houden om 20u vanavond voor alle getroffen Bloodborne-fans.![]()