Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 2dehands pas ik.
Ben vooral op zoek naar bepaalde controller(s) waarbij mensen een goede ervaring mee hebben.
Degelijke prijs/kwaliteitsverhouding
Dat is pas service na verkoop![]()
Levenslange garantie op controllers Nintendo Switch na Europees akkoord
Wie een Nintendo Switch in huis heeft, kent dit fenomeen: zonder de joysticks van de controller aan te raken, beweegt je gamepersonage tóch. Nintendo biedt nu levenslange garantie aan om die zogenaamde ‘Joy-Con drift’ te verhelpen. Het Japanse bedrijf kwam namelijk tot een akkoord met de...www.hln.be
Mogelijks interessant voor sommige mensen.
Lol, weinig service aan.Dat is pas service na verkoop
Ja klopt, da's bij PlayStation ook een probleem. Wel minder snel maar zo'n zaken zouden toch niet mogen. Hoelang maken ze nu al controllers met thumb sticks...Zouden ze beter doortrekken naar alle gamecontrollers want kan ondertussen mijn tweede DS5 terugsturen met stickdrift. Daar scheelt precies ook wel iets met de bouwkwaliteit.
maar als ge weet dat ge onvermijdelijk met die stickdrift zult zitten.
Geen idee, maar zeker niet veelIemand die weet hoeveel GM geeft voor een originele Switch (mint conditie) bij aankoop van een nieuwe? (Dus store credit.)
En geven ze de mogelijkheid om je data over te zetten naar het nieuwe model?
YOLO: ondertussen Switch OLED besteld. De kortingsactie op Amazon BE en het belastingsgeld dat ik gisteren heb terugbetaald gekregen hebben me over de schreef getrokken.Is het nog de moeite om de Switch OLED aan te schaffen of beter wachten op de "Switch 2"?
Ben zo in verleiding om mijn Switch Lite na 3 jaar te upgraden naar een OLED, maar zou wat zonde zijn van de kost als de nieuwe "Switch 2" er aan komt... De Switch zit bijna aan het einde van zijn lifespan als je kijkt naar de release van Nintendo-consoles in het verleden.
Wil vooral upgraden voor de nieuwe Zelda en zou graag ook mijn QHD-scherm gebruiken als output.

belastingsgeld dat ik gisteren heb terugbetaald gekregen

Switch 2 ?!Is het nog de moeite om de Switch OLED aan te schaffen of beter wachten op de "Switch 2"?
Ben zo in verleiding om mijn Switch Lite na 3 jaar te upgraden naar een OLED, maar zou wat zonde zijn van de kost als de nieuwe "Switch 2" er aan komt... De Switch zit bijna aan het einde van zijn lifespan als je kijkt naar de release van Nintendo-consoles in het verleden.
Wil vooral upgraden voor de nieuwe Zelda en zou graag ook mijn QHD-scherm gebruiken als output.