Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Kans zit erin dat Max dit jaar zijn rallydebuut maakt, dat zei vader Jos onlangs. Heeft al eens getest met een Ford Fiesta WRC bij MSport.

Ik was curieus naar de resultaten van Rovanpera in Formula Regional Oceania maar het is geen vette. 16de met 107 punten. Toegegeven 4 races overgeslagen van de 16.

Zaten toch een paar formula 3 piloten in te rijden maar als je zelfs mensen zonder wikipedia-pagina moet voorlaten, dan is toch geen goeie voorbode van zijn single seater carrière..

Super Formula straks en dat is toch al direct een paar stappen hoger.

Iemand een idee waar Indycar te bekijken? Of na hoeveel tijd te zien op hun YouTube kanaal?
Zowel Q als R.

Ik weet op dit moment niets anders dan indycar tv zelf. (7,5 euro de maand - 46 euro per jaar). Beter om de 7,5 euro de maand optie te nemen want hun kalender is nogal random. 4 races deze maand, 1 race in april, 3 races is mei :p

Enfin, ze geven altijd uitgebreide samenvattingen op youtube na een dag.
40 min samenvatting van kwalificatie bijvoorbeeld.

ja, ik zou ook gewoon die samenvattingen kijken. die zijn idd erg uitgebreid, en de moeite waard.
NASCAR doet dat bvb ook

Iemand een idee waar Indycar te bekijken? Of na hoeveel tijd te zien op hun YouTube kanaal?
Zowel Q als R.

Ik kijk dat via Ziggosport (via IPTV). Die zenden Indycar en NASCAR uit. Ik profiteer er dan van om ineens ook het WRC mee te pakken via TNT Sports.

Schumacher levert wel even een serieuze stunt af in zijn eerste oval qualifying.

P4.
De andere rookies zijn laatste en voorlaatste.
Benieuwd of hij dat morgen tussen andere auto's ook nog kan.

idd wel een opmerkelijke prestatie. hij was ook als eerste de baan op, dus dat speelt ook.
en in contrast met zijn quali in St. Pete

Hangt er vanaf. sommigen gaan dit pas echt rally noemen. de Safari staat er wel om bekend om zwaar te zijn (vroeger waren dat stages van 100km), maar met die regen erbij is het echt challenging voor de piloten.

Terug
Bovenaan