Algemeen EURO 2024 Nieuws

Kunnen we stoppen met wildgroei aan podcasts? Dat is Fusbal met Missipo, Arno the Kid en een Hockey speler. Wat is de meerwaarde?

Bottom of the barrel qua content.

Nodig dan wat voetballers uit van landen die spelen. Een Italiaan, Albanees etc die hebben we toch genoeg?
hadden beter geinvesteerd in een doekje en vloeistof om de tablet te poetsen

Dan installeer je eens een cultuuromslag met nieuwe ankers Tess en Imke, en geef je hen zo'n omkadering. Erg voor hen, op voorhand gedoemd. Ook mogen ze stoppen met de tablets te filmen (met plekken van vettige vingers op), komt zeer onprofessioneel over.

Ik snap het ook niet dat ze gewoon het scherm van die tablet dan niet casten op tv

Tis toch heel amateuristisch nu

Dan installeer je eens een cultuuromslag met nieuwe ankers Tess en Imke, en geef je hen zo'n omkadering. Erg voor hen, op voorhand gedoemd. Ook mogen ze stoppen met de tablets te filmen (met plekken van vettige vingers op), komt zeer onprofessioneel over.
Is elk tornooi zo dat de matchen van 21u de grote Karl show zijn. Er was zo een jaargang dat het plots Vive le velo werd in die studio omdat per se Karl dat moet presenteren..

Met die nieuwe studio kijken we hier eigenlijk geen voor- of nabeschouwingen meer, enorm efficiënt in de tijdsbesteding 's avonds..

Wat een schande die studio, zelfs die van de Europese avonden was dan nog beter.

Camera standpunten langs achter. Hein die op een te kleine tablet met zijn stevige handen een Red Zone wilt aanduiden, Karl die onwennig wordt, ... Echt beneden alle niveau, een Uytterhoeven moet hier zelfs slecht van slapen.

Al de media doen maar halve moeite en dan moeten vertellen dat het niet leeft bij het volk. Ze zitten er precies zelf voor een verplicht nummertje. Sporza heeft een downgrade gehad, Sjotcast( het waren al niet mijn beste maten) neemt elke aflevering op tijdens de laatste wedstrijd want erna zou hun bedtijd te laat vallen?Midmid die de rustdagen laat vallen.

Ja zo gaan we nooit op toerental geraken.

Met die nieuwe studio kijken we hier eigenlijk geen voor- of nabeschouwingen meer, enorm efficiënt in de tijdsbesteding 's avonds..

Wat een schande die studio, zelfs die van de Europese avonden was dan nog beter.

Camera standpunten langs achter. Hein die op een te kleine tablet met zijn stevige handen een Red Zone wilt aanduiden, Karl die onwennig wordt, ... Echt beneden alle niveau, een Uytterhoeven moet hier zelfs slecht van slapen.
Bwah, was die plastieken bubbel dan zoveel beter?

Waar Karl zat te zweten als een paard als het daar +30 graden was in die serre :laugh:

Al de media doen maar halve moeite en dan moeten vertellen dat het niet leeft bij het volk. Ze zitten er precies zelf voor een verplicht nummertje. Sporza heeft een downgrade gehad, Sjotcast( het waren al niet mijn beste maten) neemt elke aflevering op tijdens de laatste wedstrijd want erna zou hun bedtijd te laat vallen?Midmid die de rustdagen laat vallen.

Ja zo gaan we nooit op toerental geraken.
En dan lees je op HLN/FB veel van die triestige reacties van: “de rijke sporters, dat met ons belastingsgeld, Vlaanderen eerst, het interesseert me niet” enz… zure mensen

In het verleden deed ik afwisselend vroeges/lates, dus pakte ik wel eens een week verlof om zoveel mogelijk wedstrijden te zien. Ik heb nu vaste vroege met sporadisch eens late/nacht, dus ik ging nu geen verlof pakken.

Natuurlijk word je dan net uitgerekend tijdens het EK een week met de nacht gepland :angry:
Nacht valt toch goed mee, de 15u en 18u match kun je zonder problemen zien. De 21u match eerste helft niet, 2e helft op het werk 😀

Ik heb er evenveel zin in als andere jaren. Het klopt idd wel dat de hype er niet is. Maar ik zie toch wel wat vlaggen buiten hangen.
Ik denk ook gewoon dat er niet veel feeststemming is omdat de sfeer op wereldschaal gewoon extreem kut is en het ook sinds oktober vorig jaar aan het regenen is..

Binnenkort staan we op de pleinen op de tonen van Average Rob mee te zingen hoor mijn beste Nrt

Belgium, together vollenbak

Belgium, samen uit ons dak

Belgium, are you ready to boit?

Belgium, on met la patate!
Heerlijk man. Ik geef de voorkeur aan de EK-song van Schotland, maar dat lied van Average Rob doet wat het moet: sfeer brengen. Het is bagger, maar met tien pinten in die kloten werkt het.

Kunnen we stoppen met wildgroei aan podcasts? Dat is Fusbal met Missipo, Arno the Kid en een Hockey speler. Wat is de meerwaarde?

Bottom of the barrel qua content.

Nodig dan wat voetballers uit van landen die spelen. Een Italiaan, Albanees etc die hebben we toch genoeg?

Die Arno The Kid is precies een afkooksel van Average Rob.
Average Rob en Sub-average Arno.

Terug
Bovenaan