Algemeen EURO 2024 Nieuws

Voor de mensen in Limburg of zeker aan de Maaskant: de EK-tent in Neeroeteren it is. Dikke sfeer altijd.

Er zal wel vanalles meespelen. Véél voetbal klopt, maar voor de gewone (gelegenheids-)liefhebber, speelt dat niet echt mee natuurlijk.

- Het is maar een EK, geen WK

WK 2026 zullen er matchen om 2u - 4u 's nachts gespeeld worden. Dat zal ook niet optimaal zijn voor de gewone voetbalfan.

Die ek gekte is hier nergens te bespeuren, ist door slechte weer of zijn alle successupporters weg ? Nu we geen favoriet zijn. Is maar mijn mening

Het moet misschien nog groeien.
Normaal zie je voor het tornooi begint toch al veel vlaggen buiten, autospiegelhoesjes, ... Nu letterlijk nog geen vlag of hoesje tegengekomen... Het valt me toch ook enorm op.
Ik vermoed als we maandag overtuigend winnen, de eerste vlagjes en hoesjes wel boven zullen komen 🙈

aa0111e9-5364-46dc-a228-04c023e3c9fb.jpeg

mooie evolutie voor de VAR.

Wat is de omkadering triestig op de vrt.
De 3 en 6u match zonder publiek in die sowieso al kleine, donkere, triestige studio.
En s'avonds staat er 10 man vanop een trap te kijken.

Schril contrast met de settings van vorige tornooien toch

Dan installeer je eens een cultuuromslag met nieuwe ankers Tess en Imke, en geef je hen zo'n omkadering. Erg voor hen, op voorhand gedoemd. Ook mogen ze stoppen met de tablets te filmen (met plekken van vettige vingers op), komt zeer onprofessioneel over.

Even wat ik ook op een ander forum heb gezegd.

Dat die hype er niet is kan ook zijn voordelen hebben. Geen huismoeders langs u die over hun kroost praten of debielen die buitenspel roepen als de speler nog op zijn eigen helft staat. De vorige editie had ge een debiel die de match ook op zijn smartphone aan het volgen was en waar de match enkele seconden voorliep op de beelden op het scherm. Natuurlijk stond die achterlijke al enkele seconden op voorhand te juichen toen er een goal werd gemaakt. Dan maakt ge heel de beleving kapot. Zo een mannen moeten ze onder de houten planché van de tent stoppen en er heel het toernooi onder laten zitten.

3-0 winnen van Slovakije en de tenten, pleinen en cafés staan de zaterdag daarna terug vol.
Binnenkort staan we op de pleinen op de tonen van Average Rob mee te zingen hoor mijn beste Nrt

Belgium, together vollenbak

Belgium, samen uit ons dak

Belgium, are you ready to boit?

Belgium, on met la patate!

Kunnen we stoppen met wildgroei aan podcasts? Dat is Fusbal met Missipo, Arno the Kid en een Hockey speler. Wat is de meerwaarde?

Bottom of the barrel qua content.

Nodig dan wat voetballers uit van landen die spelen. Een Italiaan, Albanees etc die hebben we toch genoeg?

In het verleden deed ik afwisselend vroeges/lates, dus pakte ik wel eens een week verlof om zoveel mogelijk wedstrijden te zien. Ik heb nu vaste vroege met sporadisch eens late/nacht, dus ik ging nu geen verlof pakken.

Natuurlijk word je dan net uitgerekend tijdens het EK een week met de nacht gepland :angry:

Wat is de omkadering triestig op de vrt.
De 3 en 6u match zonder publiek in die sowieso al kleine, donkere, triestige studio.
En s'avonds staat er 10 man vanop een trap te kijken.

Schril contrast met de settings van vorige tornooien toch
Zo meteen afstemmen op NOS en vanavond BBC

Terug
Bovenaan