Alan Wake Remastered

Action PC PS5 PS4 XBOX Alan Wake Remastered

Is er een vervolg?
Eerder een "extra episode/dlc" met een goed gevoel voor humor dan een volwaardig vervolg.
Maar vormt wel een mooi geheel en heeft een leuke arcademode. Beetje melkerig dat dit er niet meteen bijzit want deze zal waarschijnlijk niet veel later volgen.
 
Ik hou wel van het horror genre dus deze wel een kans geven, had ook gedacht aan The Medium maar is blijkbaar meer detective game met geen combat dus dat laat ik aan mij voorbij gaan.
 
Zag er idd wel wat gedateerd uit, nu denk niet dat de graphics het spel maken tbh. Wel benieuwd naar deze!
 
Iemand deze aan het spelen? Ben benieuwd of 'm nog mee kan, vond deze in den tijd ook heel tof (een van de weinige PC games die ik speelde als diehard playstation gamer).
 
Krijgt overal toch vrij goede scores metacritic 81, als fan van horror zou ik die echt wel eens moeten spelen denk ik ( orgineel nooit gespeeld )
 
Ben eraan begonnen. Ge ziet natuurlijk wel dat het spel wat ouder is, transities die niet zo vloeiend als hedendaags topspellen zijn, en soms (visuele) glitches. Maar vind het begin al weer intrigerend en sfeervol. En 60 fps is een zegen.
 
Ben eraan begonnen. Ge ziet natuurlijk wel dat het spel wat ouder is, transities die niet zo vloeiend als hedendaags topspellen zijn, en soms (visuele) glitches. Maar vind het begin al weer intrigerend en sfeervol. En 60 fps is een zegen.
Is echt wel een aanrader.
Zoals je al zei zijn de mechanismen wat verouderd, zoals de wat houterige bewegingen
Maar qua sfeer en gameplay een dikke 8,5
 
Ben deze week hier aan begonnen, nu begin van chapter 4. Best ok kwa gfx voor een game van bijna 12 jaar, controls zijn soms wat clunky mar dat heeft ook zijn charme in dit genre.
Heb deze voor 25€ kunnen kopen dus best cava kwa prijs, zeker als je het origineel nooit gespeeld hebt.
 
Ik was onlangs gestart met Control en daarstraks viel daarin de naam Alan Wake. Ik heb deze nooit gespeeld, maar de naaam dus al wel zien passeren. Ik wist niet dat beide games gerelateerd zijn. Blijkbaar ben ik ook zonder het te weten een DLC missie gestart waarin het plot van Alan Wake ter sprake komt. Ik zal die missie maar ff stoppen :unsure:
 
Heb geen idee hoe lang de games is denk wel al over de helft te zitten volgens psn menu al 10uur maar zo accuraat is dat niet. Als de game in pauze is loopt die timer door.
 
Game uitgespeeld, ben er toch niet ondersteboven van. Geen enkele puzzel, vijanden zijn steeds hetzelfde en een horror gevoel heb ik nooit gehad.
Grafische stijl was wel leuk ( voor toch een game van 10jaar oud ). Verhaal was ook niet zo speciaal.
Ik zou hem nu een 7/10 geven wel een aanrader wie het origineel niet gespeeld heeft.
 
Ik was aan deze game begonnen maar zit nu vast door een glitch in episode 2.
Teleurgesteld dat dit blijkbaar een jaar geleden ook al bestond en het probleem nog altijd kan voor vallen.
Hier nog iemand last mee gehad?
 
Terug
Bovenaan